Joske
Forumguru
dat lijkt mij een "typisch" fenomeen dat je dan GEEN bluetooth module hebt..Als ik op de knop "phone" druk dan mute hij alleen het geluid meer niet
![nietblij.gif :( :(](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/nietblij.gif)
dat lijkt mij een "typisch" fenomeen dat je dan GEEN bluetooth module hebt..Als ik op de knop "phone" druk dan mute hij alleen het geluid meer niet
zo.. dan is je vraag ook beantwoord vrees ikIk heb zover ik heb kunnen zien geen module daar zitten
Ja, dit is de carkit die vanaf MJ 2012 is ingebouwd en oorspronkelijk ook in mijn S2 zat. Deze zal achteraf in je O2 zijn ingebouwd.@andrehj Ik heb zover ik heb kunnen zien geen module daar zitten alleen een opbergvakje.
Ga net een foto maken zie ik in eens een plastic ding zitten die met klittenband op de de bodem vast zit met dit apparaat vastgeplakt. Is dit wat je moest weten?
Bekijk bijlage 35482
Dat is niet correct, zie mijn eerdere post hierover. Modeljaar 2011 had een Amundsen (zonder +) maar wel met de mogelijkheid om via het scherm je telefoon te bedienen.Echter, je hebt waarschijnlijk een gewone Amundsen (zonder +). Deze hebben geen telefoonfunctionaliteit, dus je kunt idd je carkit niet bedienen via de Amundsen, maar alleen via de knopjes op het stuur + de maxidot.
Jawel hoor, je kunt je Amundsen upgraden naar de +variant. Dan zou het wel moeten werken. Misschien wil je de mijne (net voorzien van de laatste kaarten) wel kopen, dan koop ik er eentje met DAB+ terug.Dank je wel voor je duidelijke uitleg @andrehj Alleen jammer dat bij mij niet gaat werken wat ik wil, maar goed niks aan te doen.
Gosh, goed gevonden! Die kennis was bij mij aardig weggezakt. Blijkbaar wist ik dat 4 jaar geleden wel. Bedankt voor de correctie.Dat is niet correct, zie mijn eerdere post hierover. Modeljaar 2011 had een Amundsen (zonder +) maar wel met de mogelijkheid om via het scherm je telefoon te bedienen.
De eerste Amundsens hadden echter wel een phoneknop maar het enige wat die deed was de radio muten. Ook al zat er een carkit in. Hierover is in dit (overigens totaal onoverzichtelijk geworden) topic genoeg over te vinden, maar ook in andere topics is er over geschreven.
Zie hierover ook bv jouw eigen bericht http://www.skodaforum.nl/forum/i/mobridge-of-af-fabriek-carkit.11341/page-2#post-202528![]()
Ehhh, daar zou ik niet zo zeker van zijn.Jawel hoor, je kunt je Amundsen upgraden naar de +variant. Dan zou het wel moeten werken. Misschien wil je de mijne (net voorzien van de laatste kaarten) wel kopen, dan koop ik er eentje met DAB+ terug.
Hoe kan je de Amundsen ombouwen en wat gaat dat kosten denk je?Jawel hoor, je kunt je Amundsen upgraden naar de +variant. Dan zou het wel moeten werken. Misschien wil je de mijne (net voorzien van de laatste kaarten) wel kopen, dan koop ik er eentje met DAB+ terug.
Met upgraden bedoelde ik de huidige Amundsen verkopen en een Amundsen+ terugkopen.Ehhh, daar zou ik niet zo zeker van zijn.
Maar stel nou dat je al een S2 hebt met:Ik zou sowieso niet beginnen aan het plaatsen van een amundsen (met of zonder +). De kaarten moet je voor veel geld updaten en de eindversterkers in die apparaten zijn niet zo best.
Gewoon een after markt dubbel DIN toestel monteren, ben je veel beter af als je het mij vraagt.
Gewoon van www.navigation.com, instructies gevolgd, VIN ingevoerd en laden maar. Duurt idd. 7 kwartier, maar gelukkig zonder hick-ups. Een eerste poging buitenshuis met een (wel goeie) laptop mislukte. Eerlijk gezegd, ik snap het ook niet, maar de nav lijkt wel goed te werken, na een paar korte ritjes. Alleen blijft ie op nachtkleuren staan, dat dan weer wel...waar die maps gedownload dan!?
dat is wel een vondst te noemen ja
zeer bijzonder alleszins maar blij voor jou dat het toch nog goed uitgedraaid is![]()
dat is wel een vondst te noemen ja
zeer bijzonder alleszins maar blij voor jou dat het toch nog goed uitgedraaid is![]()