Ik heb het gezien/gevonden bedankt .
https://mediaportal.skoda-auto.com/...ation/A05_Fabia_Amundsen_NavigationSystem.pdf
Niemand anders hier ervaring mee?
Vanuit de importeur is teruggekoppeld dat een software update van 0227 naar 0351 niet wordt ondersteund/uitgevoerd :icon_smile_dead:
Als je bedenkt dat mijn auto net een paar weken voor de nieuwe software is geleverd (met de oude software dus) en mijn hardware versie al wel geschikt is, vind dit dat (zacht uitgedrukt) erg onredelijk![]()
Temeer omdat tegenwoordig bijna je elektrische tandenborstel zelfs geschikt is voor een software update :winkie:
Het zal ongetwijveld wel zijn langsgekomen in een topic, kaartversies?Ik heb een Amundsen HW 16 en SW 0351 en bij mij werkte de verkeerstekenweergave niet ondanks dat het aangevinkt stond in de setup. Na installatie BNL v2 kaart is er wel verkeerstekenweergave! Dus verkeerstekenweergave vanaf 2010 (v2) kaarten vermoed ik!
Ik heb dus hetzelfde probleem. mijn auto is geleverd op 4 juni, HW16 + 0227.... ik heb een mailtje gestuurd naar Deynos (de importeur van mn m0bridge bluetooth) die ook aangeeft dat het idd met hw16+0351 prima werkt. Binnekort nog maar eens bij de dealer proberen of ik wat verder kan komen ..
Al wat meer bekend Murzeltje?
Ik gok dat het gewoon onwil is (kosten/baten), maargoed daar verander je niks aan, erg jammer.De soft en hardware verschillen beide, ondanks dat de type nrs gelijk zijn.
Het is ook niet met een omweg aan te passen.