Er staat toch echt xenon op het doosje zie fotovreemde lamp, hoeveel Kelvin zijn deze? is het wel echter Xenon?
4200 Kelvin. 3500 lumen.vreemde lamp, hoeveel Kelvin zijn deze? is het wel echter Xenon?
vreemde lamp, hoeveel Kelvin zijn deze? is het wel echter Xenon?
4200 Kelvin. 3500 lumen.
Dit zou momenteel ook mijn eerste keuze zijn voor vervangende lampen.Bekijk bijlage 47101 Vanavond gaan ze erin
Grote kans dat Osram de specificaties heeft aangepast op hun website. Toen ik ze kocht stond dit erbij vermeld.Ik dacht 4350K en 3200 lumen
Dit zou momenteel ook mijn eerste keuze zijn voor vervangende lampen.
Vraagje: Waar heb je ze gekocht en hoe zeker weet je dat dit geen Chinese namaak is? Er schijnt namelijk nogal wat namaak op de markt te zijn.
Dit zou momenteel ook mijn eerste keuze zijn voor vervangende lampen.
Vraagje: Waar heb je ze gekocht en hoe zeker weet je dat dit geen Chinese namaak is? Er schijnt namelijk nogal wat namaak op de markt te zijn.
Klopt, echt wit niet. Maar deze lampen kwamen er ook uit en ze waren toch wel een stuk witter dan nu. Maar ik heb het idee dat ze wel langzaam bijkleuren.volgens mij zijn de 66144 ook 4150 K, dus echt wit gaan die niet worden vrees ik (wel na veel langere tijd misschien)
de 66140 XNB is denk ik betere keus als je witter licht wilt met OEM uitstraling