Moet het even kwijt: om snelheidsboetes te voorkomen kun je je beter gewoon aan de snelheid houden. Stuk veiliger voor iedereen. Een boete voor 3 km te hard vind ik ook onzin, maar FM gebruiken om lekker te kunnen jakkeren vind ik echt not-done.
Bij mij voor de deur is 60 km/u max. Lange rechte weg in buitengebied. Door verschillende aanrijdingen, waarbij er een wagen een woning binnenreed, is de weg nu aangepast met drempels enzo. En nog presteert men het om met zeker 90 km/u (schatting) langs te racen. Ik heb het dus niet over een lege snelweg ‘s nachts. Maar een lokale weg waar wordt gewandeld, gefietst en waar mensen met kinderen aan wonen. Als voetganger, fietser ben ik constant op mijn hoede. Een kind (m’n kleinzoon) zou ik hier niet durven laten spelen.
Ik kan me kwaad maken over het roekeloze rijgedrag van sommige bestuurders. Ik heb er vaak over gedacht om zo’n achterlijke gladiool een baksteen door z’n voorruit te smijten. Zal ik niet doen, maar het zou fijn zijn als ieder z’n verantwoordelijkheid zou nemen. Kom niet bij mij hard langsrijden en vertrouw dan niet je FM.
Blij dat zulke rijders niet hier op dit forum zitten.
![wink2.gif ;) ;)](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/wink2.gif)
Zo, dat lucht op.