AndreM
Forumguru
En altijd ABBA is ook geen pretje.
En als 2e kreeg je zeker AHA?
![deuk2.gif :maakmegek: :maakmegek:](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/deuk2.gif)
En altijd ABBA is ook geen pretje.
Je hebt het nu over 20 jaar geleden... Toen had je een 16bits OS op 32bits hardware draaien... en dat gedrocht van een OS kon idd niet de complete HDD aansturen. Met een ander OS had je destijds geen enkel probleem gehad...@servies Dat de sdxc card door het apparaat als zodanig wordt herkend, zegt niet dat de software de hele capaciteit kan aanspreken. In een 'normale' computer kon/kun? je een hdd zetten die te groot is voor het besturingssysteem, als je die dan partitioneert in meerdere delen lukt(e) het wel.
Bij mij begint hij altijd met 10CC wanneer de DB nog niet is opgebouwd en ik toch de mediaspeler aanzet...Het antwoord is: neen, dat kan die niet handlen.
Ook het kopiëren naar de interne disk verloopt dan niet goed. Hij ziet de mappen wel, maar je kunt er niks mee.
Ik heb een disk met 400 Gb muziek gekoppeld gehad aan mijn Columbus uit 2016... Ik kan artiesten A tm F spelen of zo... Daarna niks meer... En altijd ABBA is ook geen pretje.
Dat zoeken is wel belangrijk voor me. Verder gaf mijn Columbus bij alle mappen die niet in de database paste dat de map leeg was, dus niks geen muziek. :-)Ik krijg vziw alleen de melding dat ik niet op tracknaam kan zoeken... De rest werkt wel.
Juist omdat ik niet alles vanaf de externe. HDD kon spelen dacht ik slim te zijn en mijn favorieten naar interne disk te kopiëren... Zelfde issue natuurlijk.Volgens mij speelt daarnaast de Amundsen vanaf de SDXC kaart zelf en wordt er niets gekopieerd naar een interne HDD. Dat zou ook compleet onzinnig zijn, zo'n SDXC kaart is meer dan snel genoeg voor het afspelen van muziek...
Excuus.@frisok @Jorg Edelbloedt even voor de duidelijkheid. Het topic begon met een vraag over de Amundsen. We verschiiven nu naar de Columbus.