Foto gezocht Octavia (combi) met Borbet BS5 velgen

Luke

Forumguru
ik begrijp wat je bedoelt... :laugh: ;)

weird_hummer.jpg

Mettes

Forumguru
@Breezer.Volgens mij is de Greenline slechts 1cm verlaagd in plaats van de genoemde 3cm.
Mijn wagen is dus een Greenline (standaard) met 18"velgen

Ik ga afwachten wat het geeft, eerst een RS4 er onder in 18", en dan kan ik nog altijd overwegen om hem nadien te verlagen, op twee voorwaarden tenminste...
1) toelating skoda, ik wil mijn garantie absoluut behouden zonder kans op discussies als er vroegtijdig een draagarm verslijt of zo
2) dat er een verlaging bestaat die de wagen niet bikkelhard maakt, er moet toch nog voldoende comfort over blijven, mijn vrouw heeft een zwakke rug

Als het zicht standaard meevalt zal ik hem veel kans niet verlagen, we zien wel zodra de wagen er is...

voor de geïnteresseerden : set 18" RS4-velgen is onderweg, de wagen zelf is al binnen en mag ik donderdag ophalen :yeah:, mét de originele 16" velgen er onder, de dealer wou ze wel terugnemen maar we zijn uiteindelijk overeen gekomen dat hij de zomerbanden zonder meerprijs wisselt voor winterbanden, hij heeft zelfs ingestemd met mijn keuze van banden, ik ben best tevreden met deze oplossing !

De 18 duimers zullen nog enkele weken op stal blijven, zou gek zijn nu met zomerbanden te gaan rijden als de winterbanden er onder staan bij aflevering.
Nieuwsgierig als ik ben naar het zicht bestaat de kans wel dat ik ze in het weekend langs één kant van de wagen even monteer
:blush:

In elk geval dank aan iedereen voor het meedenken :worshippy:

ja, je geeft al direct de reactie die ik verwacht had trouwens :)

Misschien een zotte vraag : bestaat er een verlagings-set die toch het comfort nog aanvaardbaar houd ?
En wat kost zoiets eigenlijk :confused:

Luke

Forumguru
Ik vind 't wel mooi :xyxthumbs:. Geeft toch ineens een heel ander zicht. Verlaging mag misschien, ja. Maar met die multispaakvelgen ga je wel mogen poetsen :-) En oppassen welk produkt je gebruikt en zeker welke doek je gebruikt!

Ik ben er ook dik tevreden van, maar waarom oppassen met poetsen moet ik met deze iets anders doen dan met "gewone" velgen of zo :shocked: ik kuis velgen altijd zo : eerst inspuiten met velgenreiniger en terwijl wagen kuisen, dan kan het weken, daarna met de rest van mijn emmer water met een slechte spons kuisen en goed naspoelen met de tuinslang, afdrogen ben ik te lui voor :blush:

Wat de verlaging betreft, die is een half uur geleden besteld bij Crauwels banden in Begijnendijk, eibach pro kit.... :winkie:

Luke

Forumguru
Ik vind de velgenreiniger van HG wel een goed product. En verder altijd microvezeldoek. Heb ooit eens een setje gekocht. Eerst gelachtige zeep op velgen spuiten en daarna met bijgeleverd borsteltje inzepen ofzo... Had krassen achteraf. Vandaar dat ik nu enkel nog met microvezeldoek poets.

Bovenaan Onderaan