Klopt, de nieuwe verlichting is volgens het verkoopboekje wit, en de combinatie met de Maxi dot, daar ben ik heel erg benieuwd naar hoe het 's nachts eruitziet.
Euh het tank icoontje staat toch links van de meterBij mij staat het tank icoon toch ook rechts hoor en de tankklep staat ook rechts.
Heb daar eigenlijk nog nooit bij stilgestaan dat de meter langs de kant van de tankklep staat:blush:
Enige wat ik raar vind aan het groene dash is dat het tank icoon aan de verkeerde kant staat. Normaal gesproken staat dat waar de klep zit. Bij de nieuwe lijkt dat dus ook zo te zijn.
Het gaat niet om de klokken het gaat er om dat het symbool naast het tankicoontje duidelijk een pijltje naar links is... Dat is gebruikelijk als het symbool niet staat aan de kant waar de dop zit... wat hier dus het geval is.Aiaiai deze klokken zijn niet tankdop-zijde compatable (dop zit links).
Auto krijgt vast strafpunten in een vergelijkende test :1439:
Tsjesis als je je met deze kul al bezig moet houden, get-a-life :grin:
Bij skoda doen ze dat dus niet
Natuurlijk niet, maar de eerste keer stond ik bij de pomp toch van euh ja...:blush:Echt een vreselijke ontwerpfout - hoe kunnen ze nou toch zoiets doen, in deze richtingloze tijden!
oo: oo: