Foto's in Amundsen +

Ik heb heel wat moeite gehad om na een schone installatie van mijn Samsung Galaxy S3 alle contacten weer in de Amundsen te krijgen. Dat is nu eindelijk gelukt, maar van een aantal contacten lukt het mij niet om de profile pictures erin te krijgen. Ik dacht eerst, dat wellicht het formaat van de foto ewen rol speelde, maar dat is het niet, want ook hele kleine foto's gaan er niet in.

Wat zijn de criteria voor profile pictures voor de Amundsen +?

andrehj

Forumguru
Sinds wanneer kunnen er profile pictures in een Amundsen+? Dat kan toch alleen maar in een MIB Amundsen?

Heb ik dat niet gedaan? Ik heb in april 2013 al ingeschreven en dacht toch echt, dat ik dat had gedaan. Het is in ieder geval niet mijn eerste bijdrage in dit forum.

Ik moet ook zeggen, dat ik al die technische gegevens van mijn auto echt niet zou weten. Als die maar rijdt. :)

Rallye

Forumguru
Nee, maar aangeven wat voor Skoda je rijdt en uit welk bouwjaar zou wel een clue geven over welke Amundsen je hebt....

Wat kan ik aan mijn antwoord toevoegen? Ik weet de technische specificaties van mijn auto niet, maar ben wel geïnteresseerd in de werking van zo'n Amundsen. En wellicht heeft iemand dezelfde ervaring ermee en heeft de oplossing gevonden.

Maar voor de volledigheid: het is een Skoda Octavia,
Octavia New 1.6 TDI greentech 77kW
Ambition Businessline. Van april 2013.

Dat zijn de gegevens die op mijn groene kaart staan.

Ik heb handmatig een contact via Bluetooth naar de Amundsen willen verzenden, maar hij kan het contact niet overdragen. Wat vreemd, want alle contacten zijn op dezelfde wijze (in Outlook) aangemaakt.

Rallye

Forumguru
Er is toch wat verwarring over wat voor Octavia je nu hebt: gezien bouwjaar en -maand zou je een OII of een OII kunnen hebben. Om je goed antwoord te kunnen geven is het wel belangrijk om te weten om welke auto het gaat. Kun je een fotootje plaatsen?

Natuurlijk is dat een Rapid. :banghead:

Het verbaast me in dit forum dat op alles een antwoord wordt gegeven, maar niet op het eigenlijke topic zelf. ;)

Bovenaan Onderaan