Natuurlijk is dat een Rapid.
Het verbaast me in dit forum dat op alles een antwoord wordt gegeven, maar niet op het eigenlijke topic zelf.
Ach, een troost.
![dank.gif :dankje: :dankje:](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/dank.gif)
Sommige mensen zitten alles af te zeiken, hebben overal commentaar op, zeggen op alles wat je zegt dat het niet waar is, dat zijn de beter weters.
![fool.gif :fool: :fool:](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/fool.gif)
En dat zijn meestal ook de mensen die geen humor hebben!
![no.gif :nono: :nono:](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/no.gif)
Daarom is mijn motto: elke gek heeft zijn gebrek!
Gelukkig daar zijn dat er maar heel weinig en zijn de mensen "hier" welwillend, behulpzaam en weten een geintje te incasseren.
Maar misschien kan ik je een klein stukje verder helpen?
![pieker.gif :pieker: :pieker:](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/pieker.gif)
Je zou kunnen proberen het koppelen van de telefoon met de auto opnieuw te doen.
Geeft dit hetzelfde resultaat, dan hoeft het niet altijd aan de navi/carkit te liggen.
Bij ons op de zaak rijden nog heel wat collega's met een nieuw model Opel Astra en zij kregen het niet voor elkaar om het telefoonboek uit de telefoon in de carkit van de auto te krijgen.
Bellen ging wel maar de rest niet.
In dit geval ging het om de Sony Xperia Z telefoon.
Er is zowel contact geweest met Opel Nederland en Sony en sinds kort is er een oplossing gevonden in nieuwe firmware voor de telefoon die dit probleem zou moeten oplossen.
Hiermee wil ik alleen maar aangeven dat het probleem niet altijd in de navi/carkit zit.
Wat je eventueel ook zou kunnen proberen is door een telefoon van iemand anders te koppelen en kijk dan wat voor resultaat dat geeft.
Succes ermee.
![cheers.gif :cheers: :cheers:](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/cheers.gif)