Bedankt voor de foto's van Aque Blue combi,2 weken geleden besteld en had de kleur in de showroom alleen op een Superb gezien en in het forum alleen op de HB.
Ik vind 'm mooi (is persoonlijk)
Octavia combi 1.4 TSI ambition Aqua Blue met private glas
Sorry,
dealer gebeld was inderdaad een Octavia
Sorry,
dealer gebeld was inderdaad een Octavia
Ik post hem toch heel stiekem even.. mijn kleur is namelijk niet meer bestelbaar bij de nieuwe facelift. Heel erg jammer! Iedereen graag 1 minuut stilte
Ik post hem toch heel stiekem even.. mijn kleur is namelijk niet meer bestelbaar bij de nieuwe facelift. Heel erg jammer! Iedereen graag 1 minuut stilte
Maar zie net een nieuw kleurtje... Corida Red.. Wat een vette kleur!
Corida red is niet nieuw hoor, was op de pre facelift ook leverbaar. (is geen metaalkleur), wel best mooi vind ik.
Mijn volgende wordt ook terug een rode, toch de mooiste kleur voor een auto :489:
en toch vind ik het zwart pearl het mooiste.
Deze kleur is het dan ook geworden
ik heb naar aanleiding van een ander draadje http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?t=7612&page=2
net op tijd de kleur van mijn nieuwe O2 kunnen wijzigen van Aqua Blue naar Satin Grey. Live foto's geven een beter beeld dan de graphics op de Skoda site! Nog beter is om de kleuren bij de dealer in het eggie te zien, maar die heeft meestal niet alles staan, op de staaltjes na...