andrehj
Forumguru
Ik heb het idee dat je garage het probleem niet echt voortvarend aanpakt. Er is een duidelijk probleem met bewijsmateriaal, dus gewoon oplossen:
Er zijn drie mogelijkheden:
1. Er is door wat voor oorzaak dan ook werkelijk te weinig oliedruk.
2. De sensor is stuk en geeft niet de werkelijke oliedruk door.
3. Er is een elektrisch probleem waardoor het sensorsignaal niet goed binnenkomt in de boordcomputer.
Om 1. uit te sluiten zou ik gewoon een de huidige sensor op een adaptertje monteren waaraan een extra sensor hangt. Die kun je dan aan een tijdelijke drukmeter hangen die je ergens op je dashboard zet. Mocht de fout weer op treden, dan kun je gewoon de werkelijke oliedruk aflezen en weet je al een stuk meer.
Er zijn drie mogelijkheden:
1. Er is door wat voor oorzaak dan ook werkelijk te weinig oliedruk.
2. De sensor is stuk en geeft niet de werkelijke oliedruk door.
3. Er is een elektrisch probleem waardoor het sensorsignaal niet goed binnenkomt in de boordcomputer.
Om 1. uit te sluiten zou ik gewoon een de huidige sensor op een adaptertje monteren waaraan een extra sensor hangt. Die kun je dan aan een tijdelijke drukmeter hangen die je ergens op je dashboard zet. Mocht de fout weer op treden, dan kun je gewoon de werkelijke oliedruk aflezen en weet je al een stuk meer.