Foutmelding Skoda Essential app?

Japanese Power

Donateur
Kreeg vandaag de melding dat Skoda stopt met de Essentials App en de CitiGo nu ook gewoon in de ge-update versie van de Skoda App is te vinden. Scheelt weer wat seconden met wachten tijdens het opstarten en inloggen van de app.

IMG_2259.png

Laatst bewerkt:

Hansapk

Actief lid
De nieuwe app geeft aan bij icoontje van de auto; “Er valt niets te zien.” We hebben geen kenmerken om weer te geven voor uw auto. Mijn profiel wordt wel geladen, daarin staan mijn gegevens.

Laatst bewerkt door een moderator:

JJE

Nieuw lid
Enige verschillen die ik zie is dat de buitentemperatuur niet meer wordt getoond (in de essential app lijkt die ook niet meer te werken overigens). Daarnaast kan ik de vertrek planner niet meer vinden in de nieuwe app.

Japanese Power

Donateur
Ik heb exact deze melding een half jaar geleden bij mijn Enyaq ook gehad. Na enkele dagen was alles weer zoals het hoorde. Kon er zelf niets aan veranderen.

Hansapk

Actief lid
Ik heb deze week een afspraak staan bij de dealer, vanwege een niet dimmende binnen spiegel. Zal het daar ook voorleggen, mogelijk dat zij iets weten.

gerardhein

Senior Member
Bericht van de ontwikkelaar: Hallo Gerard, the charging scheduler for CITIGOe iV cars is still under development - but we are still counting on its implementation. Your MyŠkoda app team'

Bovenaan Onderaan