Full Led achterlichten in de O2 FL

ertromp

Forumguru
Inderdaad zoals @Petrolhead aangeeft. Met unit bedoel ik de plaat waarop je lampjes ingestoken zijn.
De lampafdekking dus het complete buitendien gewoon laten zitten

Heb zelf onlangs nog omgecodeerd met VCP zodat de bovenste en onderste lamp in de behuizing als remlicht werken.
Normaal is dit alleen de bovenste lamp dus nu dubbel remlicht. Het valt goed op en werkt perfect.

Rob

Forumguru
Mooimooimooi @ertromp !
Ik was mijn compleet mislukte LED-ombouw alweer een beetje vergeten maar als ik dit zo zie.... kriebelkriebel

Rob

Forumguru
@ertromp , ik zie in je openingspost dat jij voor je remlicht/achterlicht ba15s hebt besteld. In de diverse fittingzoekers kom ik steeds ba15d tegen voor de O2FL. Oftewel, dubbel contact ivm de dubbele functie achterlicht+remlicht.
ba15D
4340.03.71-fitting.jpg
ba15s
images

Werkt bij jou BA15s zoals het hoort?

Beun12

Forumguru
Het zag er ook super uit, vooral de mooie heldere binnenverlichting. Als hier de lampjes kapot gaan zal het ook led worden

Rob

Forumguru
Erik, ik heb net mn knippers achter vervangen en gelijk alle andere lampjes bekeken. Inderdaad allemaal ba15s. Alle handleidingen en fittingwijzers zeggen baz15d voor rem/achterlicht dus bleef twijfelen. Nu niet meer natuurlijk maar blijft best gek

Bovenaan Onderaan