EdK
Forumguru
Gewoon de constructie waar het bord aan hangt.....Daardoor zie je moeilijker wat er zich achter zo'n bord bevindt.
Zo'n bord hangt echt niet aan hemelhaken hoor ..............
Gewoon de constructie waar het bord aan hangt.....Daardoor zie je moeilijker wat er zich achter zo'n bord bevindt.
Je kunt het ook niet willen snappen, hè...Gewoon de constructie waar het bord aan hangt...
Tsja dat is dan wederzijds....Je kunt het ook niet willen snappen, hè...
Zoveel eer en moeite voor mij ?? johhhhMaar voor alle zekerheid en speciaal voor jou:
Dat word door al die boerenpummels gezegd, maar ik woon ook maar in een dorp dat denkt te doen als een stad..Maar ja, stadsbewoners...
Milde bui, denk ik...Zoveel eer en moeite voor mij ?? johhhh
Welnee, een dorp in NL dat denkt dat het een stad is ....."Locatie: een stad in NL", toch?
Dat hoeft niet per definitie. Ik woon in een gemeente die uit 13 dorpen bestaat, maar daar is beleidsmatig gesproken -althans in mijn visie - niet zo gek veel mee mis.Maar met een beleid van een dorp....oftewel likmevessie
Wij delen alles met een ander.............Kunnen de heren niet ff in een privé chat gaan?? @Canon-Eye @EdK
Wat vinden jullie is het lichtpakket (€990) het waard of geven de standaard halogeen lampen genoeg licht?
Wie raadt het aan en wie niet
Cornerfunctie van de mistlampen?Ik merk dat er een soort van bochtenverlichting aanwezig is en ik doel dan niet op de bermlichten die aangaan in de bocht. Bij een geringe snelheid (boven 10-15km/uur) komt er een extra (wit) licht tevoorschijn dat +- 50-70 cm van de grond schijnt.
Ik heb getracht dit te onderzoeken, maar het is niet waarneembaar bij een stilstaande Octavia Facelift. Iemand die hier iets meer van weet?
Mooi dat t is opgelost en je tevreden bent.Afgelopen week bij de dealer langs geweest... ze hebben de computer opnieuw ingesteld. Waarschijnlijk door verlagen iets niet goed gegaan of het werkte niet naar behoren. Precies weet ik het ook niet maar nu helemaal happy met de full led verlichting.