Functies achteruitrijcamera Columbus tov Amundsen

Rallye

Forumguru
Vandaar mijn eerste vraag: op mijn Golf herken ik het door jou weergegeven plaatje niet (bovenaanzicht trekhaak). Ik heb geen trekhaak, maar wel de lijnen op de camera. Mijn navigatie is de VW-versie van de Amundsen.

Antera

Donateur
Low en highline camera’s zijn verschillend idd. Kan ook zijn dat als deze naderhand is ingebouwd niet in de codering is meegenomen dat er een trekhaak op de auto zit

1983jeroen

Forumguru
Ik zie alleen een randje van de trekhaakdop. Die tekst rijweg controleren zit in de weg. Vlak voor die tekst verschijnt zie je de trekhaak beter
1000015090.png

Sauce

Actief lid
Low en highline camera’s zijn verschillend idd. Kan ook zijn dat als deze naderhand is ingebouwd niet in de codering is meegenomen dat er een trekhaak op de auto zit
Als er momenteel al een lowline camera geïnstalleerd is (met columbus) in een Karoq, heb je dan nog veel nodig om dit te vervangen naar een highline camera? (Moeten er extra kabels geplaats worden, codering enz enz?)

Antera

Donateur
Als er momenteel al een lowline camera geïnstalleerd is (met columbus) in een Karoq, heb je dan nog veel nodig om dit te vervangen naar een highline camera? (Moeten er extra kabels geplaats worden, codering enz enz?)

Ja er moet een nieuwe kabel in omdat een High camera werkt via Canbus en een vaste voeding. Heeft idd andere aansluitingen. +/- uurtje werk zit er een nieuwe camera en kabelset erin :-) en natuurlijk coderen anders werkt het nog niet

EdK

Forumguru
nu ook gekoppeld aan de versie
Zover ik weet niet !
Had de lowline op me F3 en had sproeier er op
Nu met de F4 zelfde camera behalve geen sproeikop ( al heb ik daar nog steeds me twijfels over )

Heeft eerder met de leverancier te maken volgens mij

Bovenaan Onderaan