Functies in toerenteller

Bakkertje

Forumguru
Ik hoop ook dat de bewolking wegtrekt, dan krijgen we mooi weer ;)
Ik denk dat je met een zaklamp app ook een heel eind komt.

Rob

Forumguru
@Rob :pardon:
Sorry, ik lees nu pas dat je een O2 hebt. Dan staat dit idd niet in de handleiding. Bij een O3 wordt dit allemaal wel uitgelegd in de manual.
En dit zijn inderdaad symbooltjes voor veiligheidssystemen die de O2 nooit heeft gehad...

Duidelijk :thumbsup:

Een opmerking van algemeen belang:
Er bestaat mijns inziens nimmer een reden om op een "botte" manier op een bericht te reageren. Zeker niet op een forum waar mensen juist kennis delen en opdoen en berichten plaatsen vanuit hun eigen kennis en ervaring.
Dat gezegd hebbende, :cheers:

Edit: Behalve als iemand het door zijn/haar eigen gedrag er zelf naar gemaakt heeft ;)

Laatst bewerkt:

Bakkertje

Forumguru
@oetje Wat je in de video ziet is zoals ik het ook heb in m'n Passat, dat zijn auto's op basis van het MQB platform, dat icoontje zal vroeger anders zijn geweest. Sterker nog ik heb nu helemaal geen icoontje, enkel de weergave om de "maxi-dot"

andrehj

Forumguru
Er bestaat mijns inziens nimmer een reden om op een "botte" manier op een bericht te reageren.
Dat klopt uiteraard, maar ik zie hier wat te vaak vragen voorbij komen waarvan het antwoord gewoon in het instructieboekje staat (wat in jouw geval dus niet zo was, laat dat duidelijk zijn).
En als je al moe bent, reageer je dan wel eens wat minder subtiel.

Rob

Forumguru
Dat klopt uiteraard, maar ik zie hier wat te vaak vragen voorbij komen waarvan het antwoord gewoon in het instructieboekje staat (wat in jouw geval dus niet zo was, laat dat duidelijk zijn).
En als je al moe bent, reageer je dan wel eens wat minder subtiel.

Vanavond op tijd naar bed Andre. ;) Na 21.30u geen willen we geen posts meer van je zien, haha!

Rob

Forumguru
En het topic gaat niet direct alleen om de betekenis van de symbolen maar vooral om de aanwezigheid an sich in een auto die dergelijke functies helemaal niet kón hebben ten tijde van de fabricagedatum.

Cordoba

Forumguru
@ertromp Erik, ik had jouw post #8 gelezen, maar ik interpreteer post#8 als een veronderstelling van jou, geen zekerheid, vandaar dat ik er even op terug kwam.

En het topic gaat niet direct alleen om de betekenis van de symbolen maar vooral om de aanwezigheid an sich in een auto die dergelijke functies helemaal niet kón hebben ten tijde van de fabricagedatum.
Dat klopt per definitie niet Rob: een symbool maken voor een funktie die niet kan :sterretjes: dan moet je een waarzegster of iets dergelijks in gaan schakelen. Bij de laatste update van het forum was daar nog niet in voorzien, dus er is geen smilie voor op het forum.:D
Nu is het wel zo, dat er af en toe updates zijn van onderdelen van de auto's, zo kunnen er bijvoorbeeld nieuwere motoren in komen, maar ook minder opvallende zaken zoals een iets nieuwere tellerplaat met symbooltjes die mogelijk in andere modellen ooit leverbaar worden. Stel dat men voorziet dan men in de Superb van 2017 een nieuw systeem leverbaar wordt (bijvoorbeeld in de Laurent & Klement uitvoering), en de huidige voorraad tellers is bijna op. Dan is het dus goed mogelijk dat je in een Octavia een teller met een symbooltje krijgt waarvan men verwacht dat het in de toekomst leverbaar is in de top-uitvoeringen van de Superb.

Overigens ook een verzachtende omstandigheid voor Andrehj: behalve dat ie zichzelf verontschuldigt, gebeurt het toch ook wel vaak dat dezelfde vraag steeds opnieuw wordt gesteld, terwijl ie gewoon in het boekje staat, en op meerdere plaatsen op het forum is terug te vinden. (overigens werkt de zoekfunctie op het forum vaak niet goed :( )

andrehj

Forumguru
In plaats van de zoekfunctie van het forum te gebruiken, kun je dit ook eenvoudig (en veel beter) via Google doen, door bijvoorbeeld de volgende zoekstring in te tikken:
acc octavia 2 site:skodaforum.nl​

Bovenaan Onderaan