dj.verhulst
Forumguru
ik heb ook bij Göritzlehner Hengelo een O1 TDI gekocht 5 jaar in gereden verschillende keren onderhoud aan laten doen,, prima indruk,, wil er nu weer een O3 kopen zodra ze iets hebben wat me past.
sinds 2003 klant bij goritzlehner, niet een dealer waar je door maatpak verkopers wordt geholpen.
prima team, no nonsens.
afspraak is afspraak.
Tsja logisch toch, zo'n 2e handsje levert stukken minder op...... en ach voor de beurten kom je toch wel terug bij ons !"We kunnen e.e.a. wel repareren, maar dat zal enkele weken kosten want we hebben het erg druk."
Jammer van je slechte ervaring. Ik ken ook klanten die juist deze dealer wel roemen om zijn service.....
Vroeger moet je achter je laten ........roept bij mij een zekere afkeer op
Dat een wagen er vies er bij staat is natuurlijk niet netjes, maar dat een wagen technisch niet in orde is gemaakt is voor bijna ieder autobedrijf normaal, dit gebeurt bij het afleveringen klaar maken.
Je weet tenslotte niet hoe een wagen verkocht wordt, voor hetzelfde geld koopt een handelaar hem op en is het geld wat je gespendeerd hebt weg gegooid.. Het draait tenslotte allemaal om geld