G3 Gasinstallatie

Fabia

† In Memoriam
Daar ben ik het helemaal mee eens. Als de prijs van de benzine tegenwoordig omrekend naar de gulden dan kom je uit op ongeveer fl 3.20. Waar gaat dat naar toe.

Ik heb vandaag weer eens getankt, er ging voor meer dan € 71,- euro in mijn Fabje. Ik vind het in euros al pijnlijk laat staan als je dat nog eens gaat omrekenen.

Boet

Actief lid
Mee eens. En daarom vind ik het zgn. 'milieubeleid' een drogreden, een wassen neus en volksverlakkerij. Als je het milieu zo hoog in het vaandel hebt staan, ga je schone brandstoffen en alternatieven toch zwaar steunen ipv. er steeds meer accijns op te leggen?

Het alternatief is ook leuk...iedereen eens de auto laten staan en het openbaar vervoer nemen...ligt het hele land lam:)

van_der_P

Senior Member
Mee eens. En daarom vind ik het zgn. 'milieubeleid' een drogreden, een wassen neus en volksverlakkerij. Als je het milieu zo hoog in het vaandel hebt staan, ga je schone brandstoffen en alternatieven toch zwaar steunen ipv. er steeds meer accijns op te leggen?

Het alternatief is ook leuk...iedereen eens de auto laten staan en het openbaar vervoer nemen...ligt het hele land lam:)

Goed idee, maar daar is het hele openbaar vervoer niet op ingesteld. Is dom weg de capaciteit onvoldoende voor.

Fabia

† In Memoriam
En dat is ook het grote probleem, je hebt geen keuze. Den Haag maakt alles duurder zonder dat je kan kiezen. Je kan alleen maar slikken.

Bothje

Heel gewoon lid
Ik heb vandaag weer eens getankt, er ging voor meer dan € 71,- euro in mijn Fabje. Ik vind het in euros al pijnlijk laat staan als je dat nog eens gaat omrekenen.
Deze weer eens naar boven halen :)
Tot op de dag van vandaag geen spijt van mijn keuze voor LPG bij aanschaf van de Roomster. Vandaag voor ongeveer 17 pl_Euri weer een volle gastank :D

jaspernl

Actief lid
same here. En met een slurpende Roomster (zo'n 1.6 automaat lust wel een slok) heb je een gastank zó terugverdiend !!

Ronnie

Forumguru
Mijn Fabje "doet" het al 170.000 KM feilloos op LPG G3 AG/Teleflex!!
(wel twee weken geleden druksensor en filter vervangen, maar ala, slijtage!)

Bovenaan Onderaan