Gaaf!

EdK

Forumguru
Mooi systeem. Ik beschouw ABS, ASR, en ESP echter wel als hulpmiddelen die helpen in noodsituaties, ik ga er dus niet specifiek op rijden.

En laat het nu net daarvoor uitgevonden en ingevoerd zijn, en niet meer en niet minder !
Zou mooi zijn als iedereen hier zo over zou denken ! werd het nog veiliger op de weg ! :xyxthumbs:

Ik heb op mijn O2 expres geen winterbandenregeling genomen omdat ik nog steeds niet overtuigd ben van de toegevoegde waarde daarvan in dit land (rij nu 11 jaar zonder en zonder problemen). Ik heb ook geen ESP op de O2FL genomen, want hoewel nuttig vond ik dat toch een beetje aan de prijs. Maar ik heb met mijn O2 ook nog geen moment vast gezeten de afgelopen dagen met die sneeuw en ijzel, terwijl ik toch behoorlijk heb lopen stunten ermee (wel beheerst).

Helemaal mee eens. Ik heb op mijn O2 ook geen winterbanden regeling etc. Afgelopen dagen totaal geen problemen gehad. Ondanks het feit dat ik net als Octavarium zo af en toe wel een keertje wat extra gas heb gegeven.
Zodra ik met de auto meer richting de skigebieden etc zou gaan dan vind ik winterbanden etc meer dan een verstandig idee.

Bovenaan Onderaan