Garantiecheck gehad

CDK

Forumguru
@Waalko Kramer, een koppeling is niet in eens versleten hè, als hij 2 maanden geleden getest en uitgelezen is en er was niets aan de hand, dan is hij nu 2 maanden later niet opeens versleten zijn, toch? Of er is niet goed gecheckt óf er gaat vergeefs een nieuwe koppeling gemonteerd worden...

Last resort

Forumguru
Wel een vreemd verhaal van die 2 filialen. Als deze van de zelfde "eigenaar" zijn, hebben zij dan geen onderling contact?. Geeft wel weer aan, dat per filiaal of bedrijf er verschil in kennis zit.
In ieder geval nog succes.

Waalko Kramer

Forumguru
Vanmiddag heb ik de Fabia opgehaald en ze hebben de koppelingsplaten vervangen en ik kan je vertellen er zit een wereld van verschil in voor en na!

Ook gratis een vervangende auto mee gekregen en wel een Seat Mii.

De Skoda-adviseur van filiaal Alkmaar wist mij te vertellen dat mijn auto van 2012 een koppelingsplaat had van een minder goede serie.
De nieuwe platen blijken van een nieuwe serie te zijn!

Zal wel en binnenkort maar naar Lochem voor DSG-tuning.

Filiaal Heemskerk en Pon verdienen een koude douche en Alkmaar de warme......

H@RM

Senior Member
Wil niet de boeman uithangen. Maar rij er eerst maar weer een tijdje de drempel routes mee. Zal me niets verbazen als de megatronic er ook nog uit komt. Toen ze van onze Fabia de koppelingen hadden vervangen ging het weer een paar weken goed. daarna was het weer hetzelfde oude liedje.

Waalko Kramer

Forumguru
Wil niet de boeman uithangen. Maar rij er eerst maar weer een tijdje de drempel routes mee. Zal me niets verbazen als de megatronic er ook nog uit komt. Toen ze van onze Fabia de koppelingen hadden vervangen ging het weer een paar weken goed. daarna was het weer hetzelfde oude liedje.

Klinkt goed... Dus niet.
Software update bij JD doen en hopelijk is het dan helemaal top.

H@RM

Senior Member
Zou ik even mee wachten totdat de auto uit de garantie is. Anders gaan ze daar weer moeilijk over doen.

H@RM

Senior Member
Dat begrijp ik @Corné de Kluijver . Maar mocht er toch nog een megatronic uit komen. Heb je kans dat ze gaan zeuren over niet originele software en mocht er een nieuwe in komen kun je weer naar de tuner om andere software in te laden

CDK

Forumguru
klopt @H@RM, je kan ook op voorhand als de mechatronic zou zijn overleden de oude software weer terug kunnen laten plaatsen alvorens bij de dealer aan te kloppen. maar de dealers weten zelf heel goed dat er geen mechatronic kapot gaat van andere software, dus die geven je dan in 9 van de 10 gevallen gewoon de kans om alvorens bij pon om coulance of garantie aan te kloppen de kans om origineel te maken of dat zelfs zelf voor je willen doen.

Waalko Kramer

Forumguru
Komende dinsdag naar JD voor een DSG-software-update. Ben erg benieuwd na de update hoe de Fabia dan schakelt!

Wordt vervolgd.....

Bovenaan Onderaan