Garmin of Navigon

CDK

Forumguru
Een beetje off topic, maar was altijd gewend aan de navigatie systemen van TomTom al dan niet in de vorm van een app, maar ik moet zeggen sinds ik in m'n werkpaard een Garmin systeem heb zitten welke direct ook als boordcomputer fungeert dat ik daar toch wel heel erg blij van word :jaja: Mooi systeem, het lijkt nóg beter en prettiger te werken als TomTom :)

Garfield62

Actief lid
Mwoh, idd even offtopic, ik rijd, of eigenlijk reed, ook motor en daarop en TomTom Urban rider2. Met Tyre mooie routes maken, erg leuk allemaal. Als TT met een update kwam, ging je die via TT Home downloaden, installeren en klaar. Dat in tegensteling tot het Garminkamp, een update daar was goed voor avonden lang leesplezier op het forum:D

Ik heb nu de Garmin gevonden, en met Fresh de software bijgewerkt, dat ging zowaar in een keer goed. :cheer:

Heb nu de nieuwste software er op zitten. Maar nog wel de kaarten 4Q 2013, daar valt mee te leven. En zo in de hand is het best een mooi apparaat. Ben benieuwd of het vrijdag idd bij het voor de eerste keer koppelen om een Skoda skin vraagt. To be continued...

• Leuk
Waarderingen: CDK

Garfield62

Actief lid
Vandaag de Zoefzuki ingeleverd en de Citigo opgehaald, echt een feestje, het zag eruit als nieuw. Keurig afgeleverd. En zo hoort het ook.

En natuurlijk gelijk de Garmin geplaatst, maar het bleef erbij dat het een VW Up was. Thuis een nieuw account gemaakt en nogeens laten registreren. Toen kreeg ik weer de melding dat het ontkoppeld was, de eerste keer ook, maar nu nergens aankomen en in de auto geplaatst. Toen zag het wel de Skoda en werden de twee aan elkaar verbonden.

Vervolgens weer aan de pc, updaten en toen bleek dat ik nog recht had op de latest map garantie, en wel Q3 2015, was dat even boffen.:yeehaa:

Nogmaals mijn dank voor de adviezen hieromtrent. Vanaf vandaag weer een blije Citigorijdster on the road.

Bovenaan Onderaan