ArnoudBM
Lid
Ik denk dat de topicstarter wel benieuwd zal zijn wie deze LPG installatie heeft geleverd en wat de garantievoorwaarden zijn. Is de fabrieksgarantie nog geldig of is deze nu bijvoorbeeld beperkt tot alles behalve de motor en LPG installatie?
De auto is bij Rijnwoud, Toepad 19, Rotterdam besteld inclusief LPG. De LPG-installatie is bij aankomst van de auto direct ingebouwd door Agin b.v., L. de Jonghstraat 13-19, Rotterdam. Dit heeft Rijnwoud verder geregeld, ik heb daar geen bemoeienis mee gehad.
Ik heb niets gehoord over een verminderde fabriekgarantie, maar omdat het een leaseauto is, is dat niet mijn probleem. Zal het wel even navragen bij de dealer...
Update: De dealer gaf aan dat dit geen gevolgen heeft voor de fabrieksgarantie, die blijft volledig behouden. Tevens gaf hij aan dat er (mede hierom) een behoorlijke wachtlijst is: zo'n acht weken. Geen probleem natuurlijk als je je auto nieuw bestelt, maar wel bij een voorraadauto.
Ik weet trouwens niet in hoeverre de fabrieksgarantie behouden blijf bij achteraf inbouwen in een bestaande auto... Even een kwestie van navragen, lijkt me.