Gaspedaal response O3 2.0TDI

Ben wel benieuwd, is de respons echt zo slecht?
Kan morgen zelf testen, dan ga ik mijn 2.0 tdi in ontvangst nemen.
Volg dit topic met veel interesse.

canth

Actief lid
Ik merk dat het lijkt af te hangen van mijn manier van rijden. Als ik een tijdje vlot doorrijd dan lijkt de auto veel beter op het gas te reageren dan als ik een tijdje met een fluwelen rechtervoet rijd. Heb overigens wel via Antera 'dynamic' mode aangezet.

robbie07

Nieuw lid
zaterdag bij ertromp geweest !!! superr
stuurmode op dynamic gezet, en nog een paar andere leuke dingetjes.
Auto stuurt echt veel strakker.

rechterbuitenspiegel gaat wel weer vanzelf omhoog als je begint met vooruit rijden.
dus

nogmaals super bedankt

ocatavia2015

Actief lid
Begrijp ik het nou goed dat één van de handige mannen met een vdcs kabel bij auto's zonder de optie drive mode assistent één van de programma's (zoals bv sport) wel kunnen activeren?

ocatavia2015

Actief lid
Ik had al een lijstje gemaakt voor een nog in te plannen bezoek aan @Antera maar dan komt deze er zeker bij!

De wagen staat al ruim een week klaar maar moet wachten tot 15 Juni als huidige contract af loopt....martel techniek anno 2015

CDK

Forumguru
Begrijp ik het nou goed dat één van de handige mannen met een vdcs kabel bij auto's zonder de optie drive mode assistent één van de programma's (zoals bv sport) wel kunnen activeren?
ja dat klopt, alleen is het daarna voor het weer terugzetten naar de basis stand van de stuurbekrachtiging ook VCDS of VCP vereist.

Bovenaan Onderaan