Gasveren om de motorkap open te houden

@Lex, daarom haal ik die chip er weer uit na vier jaar. Doorverkopen en dan valt het wel mee. Aan een chip heb je tenminste elk moment plezier, die gasveren voegen weinig toe. /forum/images/graemlins/biggthumpdown.gif

VEEJAY

Forumguru
Chipje overzetten klinkt makkelijker dan het is. Dat doe je niet zo 123. Vraag maar aan je tuner. Maar het is het geld dubbel en dwars waard, dat wel!

Karstieman

Forumguru
Ik dacht dat een chip echt voor elke auto specifiek werd gemaakt. Dus dat doorverkopen ook niet zo makkelijk is.. ?

Altijd wel iemand met een O2 1.9TDI die een chip wilt kopen van enkele jaartjes oud voor 50% van de prijs.

VEEJAY

Forumguru
Rogier, vraag maar aan je tuner. Als de tuner dezelfde mening als jou heeft, zou ik daar niet tunen. /forum/images/graemlins/winkie.gif

@Veejay, bedankt voor de tip. Ik laat hem goed tunen en verkoop daarna aan stumper die chip. Iedereen blij /forum/images/graemlins/473.gif

sunnyboy

Senior Member
Ik ben de draad even kwijt.
Een chip om de gasveren te tunen? /forum/images/graemlins/ahum.gif

rickske

Actief lid
Dat zijn dan getunede gasveren,die motorkap zal snel opengaan. /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

sunnyboy

Senior Member
/forum/images/graemlins/1761.gif /forum/images/graemlins/1761.gif /forum/images/graemlins/1761.gif
/forum/images/graemlins/1761.gif /forum/images/graemlins/1761.gif
/forum/images/graemlins/1761.gif

Droopy

Actief lid
He ja nog even en we halen de dipsaus erbij en het feest is weer kompleet /forum/images/graemlins/473.gif

Droopy

Actief lid
Je kunt het ook zo zien octofreak,
Bij andere merken gaan ze ervan uit dat de moterkap vaak open moet en bouwen daarom gasveren in. /forum/images/graemlins/1761.gif

Wiseguy

Actief lid
Nou, ik weet nit hoe het met jullie zit, maar ik moet toch geregeld de ruitenwisservloeistof bijvullen.... of gaan jullie daarvoor allemaal naar de dealer toe?

Uiteraard gaat het zo ook, maar gasveren onder de kap was wel wat netter geweest..... doet overigens niets af aan het rijden natuurlijk.... /forum/images/graemlins/grin.gif

octofreak

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Je kunt het ook zo zien octofreak,
Bij andere merken gaan ze ervan uit dat de moterkap vaak open moet en bouwen daarom gasveren in. /forum/images/graemlins/1761.gif

[/ QUOTE ]

LOL /forum/images/graemlins/489.gif

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Nou, ik weet nit hoe het met jullie zit, maar ik moet toch geregeld de ruitenwisservloeistof bijvullen.... of gaan jullie daarvoor allemaal naar de dealer toe?

[/ QUOTE ]

Ik heb eerder die gasveren nodig om mijn olie bij te vullen dan de ruiterwisservloeistof..... /forum/images/graemlins/407.gif

rickske

Actief lid
Dan scheelt er toch iets aan de motor,omdat je meer olie als ruitenwisservloeistof verbruikt. /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/489.gif

Bovenaan Onderaan