Brightstar1981
Forumguru
Leuke intro :-)
Welkom
Welkom
Welkom Brecht!
Welkom, mooie auto krijg je! Top!
Welkom hier!!
Allen bedankt!Leuke intro :-)
Welkom
Klopt! Bmw doet dat goed!Helemaal mee eens @Brebelco m.b.t. Interieur.
Het cockpit gevoel heeft voor mij Bmw het beste voor elkaar.
Ook de achterwiel aandrijving rijdt het beste vind ik.
En toch "mis" ik het niet, het is wel echt anders, maar ook fijn.
Er gaat nog vast wel eens een Bmw komen maar tot die tijd heb ik in Skoda wel een goede vervanger gevonden.
Goh, je viel zo een beetje in een kuipje ik had de M zetels waarbij je de zijwanden kon opblazen. Ik kreeg een instant 'F1-gevoel' (maar dan zonder al het geld...).Welkom!
Qua cockpit gevoel kan ik me hier wel in vinden, maar qua instap heb ik toch echt live mijn O2 dan de bmw e90 van mn vader (ben zelf 33)
Bedoel ook dat juist dat in de stoel vallen zo irritant is, deze is zo vreselijk laag. Ook voor het uitstappen is deze laagte irritant.Klopt! Bmw doet dat goed!
Goh, je viel zo een beetje in een kuipje ik had de M zetels waarbij je de zijwanden kon opblazen. Ik kreeg een instant 'F1-gevoel' (maar dan zonder al het geld...).
Vond ik leuk! Dat heeft Skoda niet echt op hun standaard versies (RS niet meegerekend). Nu Skoda heeft ook een andere doelgroep voor ogen dus is ergens logisch uiteraard. Al was ik blij verrast dat ze met een Sportline afkwamen.. Keep up the good work zou ik zeggen!
Thanks!Welkom mooie wagen heb je besteld. Fiscale waarde € 31.400. Dromen we van in Holland.
Welkom, dat wordt weer een mooie Sub!
Welkom op het forum Brecht!
Welkom!
Merci!Van harte welkom!