@Klaasje , mijn lebarakaart roamt gewoon voor dezelfde kosten in het butenland, dus gewoon voordelig dus.
60 euro per jaar voor een datasim bij je gewone simkaart in je toestel, vind ik toch redelijk veel geld wanneer je maar weinig dat nodig hebt voor weginformatie, tankstations en meteo.
@CharlesTucker , ik was idd net zo sceptisch over lebara. Ook bij mij speelde het beeld van opdringerige straatverkopers aan mij op.
Ik heb de gratis kaart gewoon besteld via de website van lebara. Hierbij komt een hele duidelijke instructie mee, hoe je de kaart moet activeren en opwaarderen. Je sluit op geen enkele manier een contract af. Tis dus gewoon een prepaid kaart. Wanneer ik zou besluiten lebara niet meer te willen gebruiken, hoef ik dus niets te doen. Na een half jaar wordt je tegoed voor een aantal maanden bevroren en ( tenzij je weer opwaardeerd !) vervalt de kaart en je nummer.
In mijn ogen dus ook geen risico te bekennen !
Wanneer je echt geen lebara aandurft, zou je ook nog kunnen kijken bij de provider “bliep”
@Bakkertje , ik heb voor mijn dochters gewoon een abbo afgesoten met 10gig per maand aan data. Ik hoor ze in ieder geval nu niet meer klagen