Misschien mosterd na de maaltijd, maar hierbij een foto van mijn O2 met getinte ramen af fabriek (standaard op de L&K versie).
Bevalt erg goed, niet te donker, maar het houdt wel wat licht tegen en het staat gewoon mooi bij een zwarte uitvoering.
Oke, toegegeven, dit ziet er nog iets beter uit! :worshippy:
(en dat geldt niet alleen voor de getinte ramen)
op m'n vorige Roomster, had ik ook folie aan laten brengen , zag er gelikt uit, het enige nadeel was in het donker dan kon je wel erg weinig zien door de achterruit.. Een probleem dat ik met mijn huidige Fabia met SUNSET ramen niet heb..
op m'n vorige Roomster, had ik ook folie aan laten brengen , zag er gelikt uit, het enige nadeel was in het donker dan kon je wel erg weinig zien door de achterruit.. Een probleem dat ik met mijn huidige Fabia met SUNSET ramen niet heb..
Ik heb het bij mijn Fabia ook laten doen, een paar weken na aanschaf. Heb bij een vorige auto zelf lopen klooien en had daar nu geen zin in.
Zoals al eerder beschreven werd plakken ze het eerst op de buitenkant met veel water, dan op maat snijden, loshalen en aan de binnenkant aanbrengen.
Ik, maar ook onze kleine, zijn er nog steeds heel tevreden mee.
Vind het sowieso een mooie combi, Tangarine Orange, met donkere ramen en donkere windgeleiders op alle deuren.
Wat voor auto onze volgende ook wordt, de ramen worden gelijk weer verduisterd.
Wat wel grappig was, ik had mijn auto toen laten verduisteren, 's avonds in de schemer opgehaald, wat bleek de volgede dag?
Er zaten 2 kleuren folie op, ze hadden 2 rollen gebruikt, ik kreeg toen contante korting aangeboden, maar dat leek me niks, jaren naar 2 kleuren kijken gaat echt vervelen.
En nu heb ik, zoals gekozen dus alle ramen in het Gold/Brown, echt een mooie warme kleur, naar mijn idee beter dan het blauw/zwarte dat je veel ziet.
Weet er iemand een goed adresje of intershop waar je kwalitatief gewoon goede folie kunt kopen?
Die van 3m of sungard etc?
Heb namelijk zelf iemand die het goed kan plakken maar niet aan de folie kan komen?!:xyxthumbs:
tHANKS
tinttotaal had ik ook al gezien. Liggen vrij scherp tot nu toen met hun prijs 300 euro..
Maar nadeel moet daarvoor naar Amsterdam.. dat is weer minder. Ruim een uur rijden..
Maar ja bedankt voor de suggestie. Ik ga het niet zelf doen...denk ik.
Trouwens @jaspernl waar heb je de folie gekocht. Als deze bijvoorbeeld al standaard op de goede maat zou zijn is het al iets makkelijker!
Of ja andere optie... sunniboy??? op zich wel mooi, maar geeft dit een beetje hetzelfde effect. Wat zijn verder de ervaringen hiervan?