Gebruiksaanwijzing van de Stream in het Nederlands

Zoals Beloofd hierbij de gebruiksaanwijzing van de Stream radio in het Nederlands.

Ik hoop dat ik er iemand mee blij kan maken.
Het is een PDF file geworden.

Helaas kan ik hem niet op het skodaforum zelf zetten (te groot, 10mb), hier de link naar mijn eigen homedirectory:
Gebruiksaanwijzing Stream Radio

Veel leesplezier.... /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/koffie.gif

Dankjewel!
Heb hem net gedownload. Ben nu aan het printen en ga hem dan straks bestuderen! /forum/images/graemlins/smile.gif

LenK

Forumguru
Re: Gebruiksaanwijzing van de Stream in het Nederl

Kan die reclame footer niet weg! Alsjeblieft?

ougie

Forumguru

Oke Patrick, jij ben voor mij forum lid van de maand april. Hier kan ik zeker wat mee en worden diverse vragen beantwoord. Als we elkaar tegenkomen op een meating is het eerste rondje van mij. Bedankt man. /forum/images/graemlins/473.gif /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

vw125

Forumguru

Bedankt voor de nederlandse handleiding, kwam goed van pas vandaag ( Heb net een nieuwe stream gekregen ).

Grtz vw125

Ik heb trouwens ontdekt (bij het aansluiten van mijn Parrot) dat op de radio een 12volt out zit, op het moment dat de radio aan gaat geeft deze de stroom aan mijn parrot. zo gaat mijn parrot pas aan als ik de radio aan zet. Als ik de radio uit zet blijft de 12 volt erop staan totdat ik de auto helemaal uit zet.

Patrick,
Erg bedankt. Ik ga binnenkort de 02 bestellen incl Stream en dit komt super van pas!

Miguel

BasB

Nieuw lid

Hallo allemaal,

Heeft iemand nog een Nederlandse handleiding van de Stream in PDF-formaat? Alvast bedankt!

Groet, Bas

vdijk

Lid
Zoals Beloofd hierbij de gebruiksaanwijzing van de Stream radio in het Nederlands.

Ik hoop dat ik er iemand mee blij kan maken.
Het is een PDF file geworden.

Helaas kan ik hem niet op het skodaforum zelf zetten (te groot, 10mb), hier de link naar mijn eigen homedirectory:
Gebruiksaanwijzing Stream Radio

Veel leesplezier.... /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/koffie.gif

Helaas doet de link het niet meer.
Kun je deze nogmaals op het forum zetten

alvast bedankt

emoes

Nieuw lid
Hallo,

Ik zou ook graag de Nederlandse handleiding downloaden. Mag hij weer on-line?

Alvast bedankt.

Het lijkt mij erg praktisch om de handleiding ook digitaal te hebben.....!!

PS Ik heb 2 dagen geleden mijn O2BE afgehaald. Ik heb een Stream met MP3 afspeelmogelijkheid. Betreft de aangeboden handleiding de Stream met deze MP3 afspeelmogelijkheid??

overweg

Nieuw lid
Hoi Patrick,

Graag zou ook ik de handleiding willen downloaden.

Alvast bedankt.
Eric
Ps. Is er niets veranderd aan het stream model in de afgelopen jaren?

Het 'laatste' model van de Stream heeft een MP3 afspeelmogelijkheid. De eerdere modellen hadden deze mogelijkheid niet. Hoe je dit kunt herkennen? Door de toevoeging van MP3 boven de CD opening op de Stream.

louigi58

Senior Member
Handleiding Stream radio in pdf formaat

Wie van onze forumleden kan de door hun gedownloade handleiding nog eens beschikbaar stellen? Zou deze graag ontvangen.
bvd

Bovenaan Onderaan