Gebruiksaanwijzing van de Stream in het Nederlands

margrietje

Nieuw lid
hallo patrick,
de link werkt niet meer graag zou ook ik in het bezit willen komen van een nederlands gebruiksaanwijzing voor de stream radio, ik het mogelijk om deze nog een keer te plaatsen.
alvast bedankt margrietje

vdijk

Lid
hallo patrick,
de link werkt niet meer graag zou ook ik in het bezit willen komen van een nederlands gebruiksaanwijzing voor de stream radio, ik het mogelijk om deze nog een keer te plaatsen.
alvast bedankt margrietje

ik denk dat Patrick niet meer lid is van het forum. Zit zelf al een tijd te wachten op het document.

JeeWee

Actief lid
Tis geen direct antwoord op jullie verzoeken, maar mijn dealer had gewoon een exemplaartje voor me liggen toen ik met een radio-probleem bij hem aanklopte.

Ik zal overigens eens kijken of ik met een beetje knippen en plakken de handleiding ook digitaal beschikbaar kan maken. Het zal dan in de 'gestolen' momentjes moeten gebeuren, want mijn tijd is (volgens mijn werkgever dan) kostbaar en beperkt beschikbaar. Wellicht dat ik Koninginnedag wat meer tijd heb om iets te produceren. Ik laat het jullie weten!

louigi58

Senior Member
Dat zou super zijn, aangezien ik mijn O2 gebruikt heb gekocht en de dealer mij niet verder kon helpen. Er zitten wel wat functies in mijn stream waar ik graag van zou weten wat het doet.

Het zou me niets verwonderen als het gewoon jouw boekje was dat je van je dealer hebt gekregen. Je hebt je auto toch pas net. En nog wel een nieuwe.

Thanks voor de moeite en het werk dat je nog gaat doen.

vdijk

Lid
Tis geen direct antwoord op jullie verzoeken, maar mijn dealer had gewoon een exemplaartje voor me liggen toen ik met een radio-probleem bij hem aanklopte.
!

het is soms (vindt ik) makkelijker om een iets (digitaal) snel op te zoeken, dan dat je eerst de papieren versie moet doorlezen. In een digitale versie kun je de optie "zoeken" gebruiken.

margrietje

Nieuw lid
stream radio

dank JeeWee voor de reactie maar ik ben al bij mijn dealer geweest en die kon me niet helpen want volgens hem was er geen nederlandse gebruiksaanwijzing van de stream radio op zich vond ik dat al raar maar nu blijkt dat dit dus niet een juist antwoord was, ik hou me aanbevolen voor wat knip en plak werk vanuit uw zijde alvast mijn dank hiervoor

WimN

Nieuw lid
dit is een oude discussie maar voor mij nu erg actueel
heeft iemand voor mij de link naar de nederlandse handleiding voor de skoda stream autoradio

Bovenaan Onderaan