Nou, het werkt bij mij met 13.1 weer helemaal goed. Ook prettig dat de whatsapp berichten nu aan de onderkant van het scherm zitten. Heb wel eens gehad dat er een aantal berichten uit een groep binnen kwamen, maar deze werden dan over de navigatieaanwijzingen getoond.
KLopt, dit kan je nog niet aanpassen (bv Google Maps laten zien in splitscreen ipv Apple kaarten) Er moet wat te wensen overblijven he :-)Ik bedoelde de dashboard van CarPlay.
Deze is volgens mij (nog) niet aan te passen (zoals je Home scherm van de Columbus).![]()
Je kan wel in de instellingen de Siri suggestie uitzetten.
Ik bedoelde de dashboard van CarPlay.
Deze is volgens mij (nog) niet aan te passen (zoals je Home scherm van de Columbus).![]()
Je kan wel in de instellingen de Siri suggestie uitzetten.
Draadloos ligt niet aan iOS. Die ondersteunt dit al vanaf versie 9, dacht ik.
Maar de systemen in de auto moeten dit ondersteunen.
Bij VW is de nieuwe Passat de eerste die dit heeft. Wordt nu wel steeds meer “uitgerold”.
Heb ook problemen met flitsmeister sinds de update naar iOS 13.
Voorheen pushte fm de meldingen van flitsers en traject controles naar mijn Amundsen.
Dus alleen verbonden via Bluetooth.
iemand al de oplossing?
Thx! Dit zocht ik!Ja, ik denk het wel:
In Flitsmeister instellingen (tandwieltje), Geluidsopties, Kanaal van automatisch afhalen en dan Via A2DP alternatief aanzetten.
Succes
Bij mij werkt flitsmmeister gewoon met IOS13, echter heb ik problemen dat ik iedere keer de melding "Gebuikerspincode invoeren" op mijn scherm. Skoda dealer zegt dat dit komt door IOS13 en dat het zichzelf wel zal oplossen :S.
Iemand hier ook problemen mee en misschien al een oplossing?