D
Deleted member 13589
Corné was mij al voor, hij heeft inderdaad gelijk. Op dit forum kan je diverse leden vinden die dit voor je kunnen aanpassen. Zij kunnen ook andere zeer nuttige zaken aanpassen.
Bedankt! Dit heeft inderdaad geholpen. Het geluid kwam direct terug na het lang indrukken van de Menu-knop.pvangorp: de volgende handelingen lossen mijn probleem op:
Menu-knop lang ingedrukt houden
Klik op "Softwaredownload/versies"
Klik op "Update"
Selecteer "Cd"
Kik op de terug-toets
Selecteer "Set IP Adress"
Klik op "CIFS"
Klik op "NFS"
Klik weer op "CIFS"
Klik 4 x op de terug-toets
Bovenstaande stappen werken bij mij altijd, ik ben benieuwd of dit bij jou ook lukt.
Ok, bovenstaande oplossing werkte elke dag weer, maar sinds een paar dagen klapt de radio er tijdens het rijden ook ineens uit (reboot) en dan werkt het weer niet. Dus het contact moest er dan elke keer af, voordat het kunstje het weer deed.
Vandaag toch maar naar de dealer gereden en die kwamen tot de conclusie dat de module in het dashboardkastje volledig vervangen moet worden. Blijkbaar was er al een melding bij PON bekend dat dit probleem voor kon komen. Volgende week wordt hij gemaakt. Gelukkig is het een leaseauto, anders was het een duur grapje geworden. Dealer zei dat het 3000 Euro kostte ...
Is dit niet gewoon garantie?
pvangorp: de volgende handelingen lossen mijn probleem op:
Menu-knop lang ingedrukt houden
Klik op "Softwaredownload/versies"
Klik op "Update"
Selecteer "Cd"
Kik op de terug-toets
Selecteer "Set IP Adress"
Klik op "CIFS"
Klik op "NFS"
Klik weer op "CIFS"
Klik 4 x op de terug-toets
Bovenstaande stappen werken bij mij altijd, ik ben benieuwd of dit bij jou ook lukt.