purk
Senior Member
Skoda ...
Voor mensen die : geen Volkswagen kunnen betalen
Misschien wel kunnen, maar slimmer zijn!!!!
Skoda ...
Voor mensen die : geen Volkswagen kunnen betalen
2.0FSI: Voor mensen die niet wisten dat de turboversie 'significant' sneller is.
1.6MPI: Voor mensen die: vroeg van huis gaan/graag te laat komen.
2.0TDI chiptoening: Voor mensen die geen RS TDI kunnen betalen.
1.9TDI chiptoening: Voor mensen die geen 2.0TDI kunnen betalen.
1.6FSI chiptoening: Voor kanslozen
Aftermarket Xenon: Voor mensen die graag die paar honderd euro uitspaarde om een achterruitewisser en uitlaatsierstuk aan te schaffen.
DPF: Voor mensen die ook in de toekomst nog een boswandeling willen kunnen maken.
HAHAHAHAHA.....hij is leuk.............maar er zijn ook mensen die de 2.0FSI
al in hun bezit hadden toen de 2.0TFSI nog niet beschikbaar was (was deze wel beschikbaar had ik hem ook niet gehad hoor
Ciao
HAHAHAHAHA.....hij is leuk.............maar er zijn ook mensen die de 2.0FSI
al in hun bezit hadden toen de 2.0TFSI nog niet beschikbaar was (was deze wel beschikbaar had ik hem ook niet gehad hoor
Ciao
2.0FSI: Voor mensen die niet wisten dat de turboversie 'significant' sneller is.
1.6MPI: Voor mensen die: vroeg van huis gaan/graag te laat komen.
2.0TDI chiptoening: Voor mensen die geen RS TDI kunnen betalen.
1.9TDI chiptoening: Voor mensen die geen 2.0TDI kunnen betalen.
1.6FSI chiptoening: Voor kanslozen
Aftermarket Xenon: Voor mensen die graag die paar honderd euro uitspaarde om een achterruitewisser en uitlaatsierstuk aan te schaffen.
DPF: Voor mensen die ook in de toekomst nog een boswandeling willen kunnen maken.
ha ha, leuk lijstje.
Trouwens wel grappig, reed laatst in de Leon FR TDI. Ook even de stopwatch erbij gepakt, maar hij is toch fors langzamer dan mijn gechipte 2.0 TDI. 80-120 in 4 scheelt een seconde, in 5 ruim 2 seconden. In 6e versnelling niet gemeten, maar verschil zal nog groter zijn. 80-120 in 3 overigens zo goed als gelijk. 5,1 voor mij, 5,4 voor de RS. Auto trekt vooral bij lagere toeren een stuk minder. Voor je gevoel kom je zelfs een tikkie te kort. Mss is het exemplarisch, maar vond het opvallend.
Kom op JC, jij weet wel dat koppel/PK waardes niks zeggen over hoe het koppel/pk verloop is (geleidelijk op- en afbouwend of explosief).
Siteschris zal wel een speciaal programmaatje van ABT gehad hebben gezien hun flater van de eerste keer tunen.
Als ik een weggeblazen roetfilter langs de A12 bij de Meern zie liggen weet ik in ieder geval van wie die is
197PK? das borrelpraat, of die kerel kon het gaspedaal niet vinden
DPF + Diesel Partikel Filter
Zonder = zwarte wolken
Met = geknepen motor
DPF + Diesel Partikel Filter
Zonder = zwarte wolken
Met = geknepen motor
Kortweg: ROETFILTER ?
Dat kan toch niet Chris? Jij hebt net zoveel pk als de Leon FR en Octavia RS.
Dan mag het nooit zoveel schelen als jij zegt.