Totaal geen problemen met de VC in mijn Karoq. Werkt fantastisch. Snap ook niet helemaal wat van impact de VC zelf zou kunnen hebben in het laten zien van waardes. Dat moet dan toch ergens anders de oorzaak hebben.
Ieder zijn smaak gelukkig. Ik vind de ouderwetse klokken in de Karoq erg lelijk en ben dagelijks nog superblij met de VC. Over de chips en andere dingen in de VC kan ik niet 100% beoordelen, maar de waardes van de dingen als hoeveelheid benzine etc is iets wat de VC gewoon doorkrijgt van de auto. Net als dat de maxidot dat krijgt. Daar heeft de VC echt geen aparte techniek voor.VC is vrij geavanceerde elektronica die moet samenwerken met andere elektronische componenten, dit kan veel meer problemen opleveren dan een gewoon dashboard, zitten er chips en allerlei tech in heb je gewoon meer risico op panne. Ik vind het mooi maar het heeft op de grote gps na geen meerwaarde wat mij betreft, doe mij maar gewoon analoog en een mooie grote gps rechts van me.
En dat jou vader er toevallig problemen mee heeft wil niet zeggen dat het een 'probleem' apparaat is. De vergelijking met pc of tv gaat ook mank. De tv heeft een moederbord, dat is de techniek die standaard in de auto zit, dus ook als je een maxidot hebt met veel dezelfde informatie, en een los display paneel. Het paneel geeft alleen weer wat er uit de TV techniek komt. In het geval van de VC zal het moederbord misschien iets geavanceerder zijn dan bij de maxidot, maar dat zal echt geen verschil maken voor het doorgeven van waardes als hoeveel benzine zit er nog in de tank ofzo. Maar prima als jij denkt van wel.VC bestaat nog steeds uit een chips en dergelijke. Als deze niet goed werken, gaat je VC ook niet de juiste beelden/waarden weergeven.
Jouw PC , jouw TV, ,.. kunnen toch ook stuk gaan ?![]()
En het is niet omdat het in jouw Karoq nu perfect is, dat iemand anders er geen problemen mee kan hebben.
Mijn vader heeft zijn tiguan wss al iets langer dan jij jouw karoq.
Ieder zijn smaak gelukkig. Ik vind de ouderwetse klokken in de Karoq erg lelijk en ben dagelijks nog superblij met de VC. Over de chips en andere dingen in de VC kan ik niet 100% beoordelen, maar de waardes van de dingen als hoeveelheid benzine etc is iets wat de VC gewoon doorkrijgt van de auto. Net als dat de maxidot dat krijgt. Daar heeft de VC echt geen aparte techniek voor.
Dat maak jij ervan. Ik heb gewoon geschreven: "het niet niet feilloos".En dat jou vader er toevallig problemen mee heeft wil niet zeggen dat het een 'probleem' apparaat is.
Als jij het zo goed weet, neem dan even contact op met de vw-dealer van mijn vader en leg hen uit dat het niet nodig was om de VC te vervangen. Contact gegevens zijn garage imschoot - 003237721030.In het geval van de VC zal het moederbord misschien iets geavanceerder zijn dan bij de maxidot, maar dat zal echt geen verschil maken voor het doorgeven van waardes als hoeveel benzine zit er nog in de tank ofzo. Maar prima als jij denkt van wel.
Zeker omdat VC er nog niet zo lang is zal het nog wel verbeteren,
Beetje onzin, de eerste Passats met VC liggen al bijna op de schroothoop...
Tsja maar alles is tegenwoordig wel elektronica.Echter blijft het veel elektronica,
Ieder zijn smaak gelukkig. Ik vind de ouderwetse klokken in de Karoq erg lelijk en ben dagelijks nog superblij met de VC. Over de chips en andere dingen in de VC kan ik niet 100% beoordelen, maar de waardes van de dingen als hoeveelheid benzine etc is iets wat de VC gewoon doorkrijgt van de auto. Net als dat de maxidot dat krijgt. Daar heeft de VC echt geen aparte techniek voor.
Ach moet lukken met die SM-G975F, toch ??Toch maar eens de dealer bellen maandag
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Nu je het zegt gebeurde het het dit keer nadat mijn dochter haar iPhone in de USB had geplaatst!Ik kan me voorstellen dat het infolijntje voor de tankinhoud ergens bijv. een slechte stekkerverbinding heeft, en daardoor niet de juiste waarde weergeeft, doordat een slechte stekkerverbinding een overgangsweerstand heeft, dat was volgens mij ook de reden dat je via VCDS de weergave van de tankinhoud kon corrigeren met een aantal procenten. In het geval van VC kan die slechte verbinding natuurlijk net op het circuit van de VC zitten, en dan kan een verse VC wel de juiste waarde weergeven.
@Tol Ik heb net dit topic door zitten lezen, kan het zijn dat het probleem optreedt als je vrouw met de auto weggeweest is (en dus gekoppeld is geweest met een andere telefoon)?