Geen Skoda meer

micky

Forumguru
@Canon-Eye Ik weet dat jij erg theoretisch ingesteld bent, dat mag ook en helpt af en toe best wel eens een keertje (misschien ook wel vaker dan een keertje :) ), maar als je zaken als brandstof verbruik en hoogte van uitstappen gaat vergelijken tussen 2 compleet verschillende platvormen tja........

EdK

Forumguru
Mag ik dan wel een Ducati 916 en een BMW R1100RT en een Pan European ST1100 met elkaar vergelijken ?
Alle 3 hebben 2 wielen, hebben een blok van rond de 1000cc , kunnen 2 personen op.
En met alle 3 kun je veelssssssssss te hard gaan dan mag...

micky

Forumguru
Mag ik dan wel een Ducati 916 en een BMW R1100RT en een Pan European ST1100 met elkaar vergelijken ?
Alle 3 hebben 2 wielen, hebben een blok van rond de 1000cc , kunnen 2 personen op.
En met alle 3 kun je veelssssssssss te hard gaan dan mag...
Jij mag alles :) wat je daar schrijft heb ik geen verstand van, zijn dat bromfietsen?

EdK

Forumguru
wel laten we het er maar op houden dat vanuit jouw oogpunt we niet mogen doen maar wij zoals door @Ron_2 en @Canon-Eye beschreven wijze het wel blijven doen.
En ja je mag het als appels en peren vergelijken noemen, maar dit komt ook door de maatschappij die alles in hokjes plaatst !

Uiteindelijk hebben alle wagens gewoon 2 wielen teveel :deuk::deuk:

Canon-Eye

Forumguru
Ik vind de meeste peren trouwens lekkerder dan de meeste appels.
En dat zou ik niet hebben kunnen weten als ik ze niet met elkaar had vergeleken... :pardon:

("q.e.d." schreven we vroeger onder onze wiskunde-opgaven :jaja:)

EdK

Forumguru
Die zou ik wel eens willen vergelijken met een Yeti 4x4 ..........
Of toch maar met een Octa rs ???

Bovenaan Onderaan