Sorry voor het reanimeren van dit topic, maar is het daarna blijvend opgelost?Rubbers worden komende week vervangen
Oh ja nou grappig niet natuurlijk dat is bij de Skoda dealer of niet? Ik heb garantie via autotest (Bosch car service) maar die gaan dan de dealer maar bellen. Ik hoor een kraak als ik bijv zacht mn oprit op af rijGrappig dat je dit nu vraagt. Auto is twee weken geleden weer terug geweest, gekraak was weer terug. Begrepen van chef werkplaats dat er inmiddels een nieuw soort "vet" is waarmee de rubbers worden ingespoten waarna het hopelijk nu wel weg moet blijven.
(...) Begrepen van chef werkplaats dat er inmiddels een nieuw soort "vet" is waarmee de rubbers worden ingespoten (...)
Rubber en vet?
Vet bijt rubber doorgaans.
@Lazyadmin Kun je navragen wat voor soort vet je garage bedoeld en waarom ze denken dat het daarmee wegblijft?
Heb volgens mij een soortgelijk probleem alleen met soort van geratel / geknars bij uit parkeren of nemen van een drempel.
Dealer bij 30.000km beurt naar laten kijken en zij zeggen dat de veerpootlagers kapot zijn. (dacht eerst zelf dat het misschien de homokineet was)
Auto is van 7-2017 en is met Eibach veren verlaagd (door de dealer). Verder is het volgens de dealer geen gevaar en kan je er gewoon mee doorrijden. Lease maatschappij wil de vervangingskosten niet betalen omdat de auto verlaagd is.
Zelfde probleem.... auto nu twee jaar oud. Ik heb het ook gewoon altijd, zomer of winter, maakt niet uit.
Daarnaast maken de spiegels ook regelmatig een piepend/fluitend geluid tijdens in/uitklappen.
Auto moet sowieso terug aangezien de DSG7 de bekende problemen heeft.... zullen ze tevens naar de schokbrekers kijken.
Hoe bedoel je fluitend geluid? Lijkt mij normaal dat er enige mechaniek te horen is. Of is het geluid beduidend anders dan eerst?
Vandaag bij de bandenwissel de rubbers laten invetten. Het gekraak is nu nagenoeg weg. De garage vertelde me dat het mogelijk even zou duren voordat ik het effect zou merken.
Wat ik me afvraag: is dat invetten zelf eenvoudig te doen? Het klink namelijk erg eenvoudig.