Gele O2 RS! Afschuwelijk!!!

Vandaag op de A2 in Maastricht een gele O2 RS.
confused.gif

Niet te geloven; smaken verschillen en ik neem aan dat de bestuurder 'm geleased heeft want ik kan me niet voorstellen dat je daar je eigen geld in steekt!
Kortom opvallend (maar niet zoals je dat zou willen
grin.gif
) en oh oh oh wat 'n lelijke kleur zeg!
icon_smile_dead.gif

'T is gewoon een rijdende citroen.

adee

Senior Member
Mijn meisje zegt altijd:"Geel is de kleur voor verliezers en pechvogels."...

johann

Lid
Smaken verschillen! Ik heb als bureaublad-achtergrond de beursfoto van een gele O2 RS, vind ik nu heel mooi. Ook op internet gezocht naar gele O's, maar niet te vinden! Dus nu maar een zwarte O1 RS.

Octaviarijder

Actief lid
Ze hebben hem bij Rijnwoud in Rotterdam ook staan in het geel en vind het niet eens zo lelijk. Ik zou hem er zelf niet in kopen.
Met inruilen zeggen ze altijd dat de auto minder waard is door zo'n kleur en als ze hem dan weer verkopen vragen ze er meer voor omdat het zo'n speciale kleur is.

ad5000

Actief lid
Er staat een demo bij de importeur in Leusden... vind hem echt niet mooi.

Ben vandaag even wezen rijden in de 2.0 TDI DSG... wat een beest van een motor is dat zeg!

Toch zal ik (denk ik) voor een 1.9 TDI DSG gaan, tenzij ik budget genoeg heb voor de L&K want dan kan ik alleen de 2.0 kiezen (stakker....)

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Luciano</font><hr />

Vandaag op de A2 in Maastricht een gele O2 RS.
confused.gif

Niet te geloven; smaken verschillen en ik neem aan dat de bestuurder 'm geleased heeft want ik kan me niet voorstellen dat je daar je eigen geld in steekt!
Kortom opvallend (maar niet zoals je dat zou willen
grin.gif
) en oh oh oh wat 'n lelijke kleur zeg!
icon_smile_dead.gif

'T is gewoon een rijdende citroen.

[/ QUOTE ]

Er stond onlangs een gele Combi in de showroom van RijnWoud in Rotterdam. Erg gewaagd, maar of ik er voor zou kiezen.....
crazy.gif

Ad_O2

Lid
Elke auto heeft zo zijn kleuren waar de lijnen van het model goed tot zijn recht komen.
De OctII heeft er naar mijn mening maar een paar waar de auto echt tot zijn recht komt...
RS blauw vind ik persoonlijk heel goed staan op de auto.
Geel helaas niet, te schreeuwerig.

Maar smaken verschillen gelukkig, anders zou het een saaie boel worden
smile.gif

En 2.0 tdi dsg, een regelrechte verwennerij
yeah.gif

Rallye

Forumguru
Ik vind blauw ook erg mooi. Maar voor een snelle auto te opvallend. Geel is nog opvallender. Ik zie die motormuis al denken: "Hé, een gele RS. Die zal binnen nu en tien seconden wel harder gaan dan toegestaan." Wat meestal klopt.....

Fabia

† In Memoriam
Inderdaad, smaken verschillen. Ik zelf zou nou nooit een RS in wit willen hebben en wel in geel. Maar gelukkig denkt niet iedereen daar hetzelfde over.

als ik hem zou krijgen...zou ik hem direct laten overspuiten in BlacK Magic natuurlijk want dat vind ik de mooiste kleur
489.gif

Bovenaan Onderaan