Gele O2 RS! Afschuwelijk!!!

LenK

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: higgy</font><hr />

AF-GRIJ-SE-LIJK

[/ QUOTE ]
Is dat een nieuw kenteken?

Racer

Lid
Een vorige auto was een kanariegele Ibiza. Handig op het parkeerterrein! Dat vond/vind ik wel een prima kleur voor die auto, maar de gele variant van de O2?

Neeeeeeee .... de O2 is simpelweg te groot voor geel. Doe mij maar blauw!

SKODACHAUFFEUR

Actief lid
Als ik het geld had om een nieuwe O2 te kopen zou het ZEKER een GELE worden.(Kwijl)
Ik vind het helemaal geweldig, maar dan moet het wel een snelle uitvoering zijn.

Okki

Donateur
Mooie spoiler, dat wel
en mooie velgen, dat ook
maar geel, nee....dan zou ik nog liever een witte nemen
(dit is dan wel geen RS, maar wel wit)

Bijlagen

• 46542-Enzo O.jpg
    46542-Enzo O.jpg
    28,5 KB · Weergaven: 2

LenK

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: vdijk</font><hr />

Toch vind ik een witte auto niet mooi

[/ QUOTE ]
Scheelt per auto, de een kan het beter hebben dan de ander.

Maar als het werkelijk doorzet dat witte dan ga je het op den duur vanzelf mooi(er) vinden.
Zo werkt dat bij mode vaak ook.

Dutch4x4

Senior Member
374925789270e45209d8eeb68005a693.jpg

Doe mij 'm maar.

Maar dan alleen als RS. Wit staat alleen mooi op sportieve auto's, anders wordt het al gauw een bestelauto waar ze de stickers vergeten zijn op te plakken...

Vacaro

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: LenK</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: vdijk</font><hr />

Toch vind ik een witte auto niet mooi

[/ QUOTE ]
Scheelt per auto, de een kan het beter hebben dan de ander.

Maar als het werkelijk doorzet dat witte dan ga je het op den duur vanzelf mooi(er) vinden.
Zo werkt dat bij mode vaak ook.

[/ QUOTE ]

Over smaak en kleur valt eigenlijk niet echt te discussiëren, maar als ik wit niet mooi vind gaat da echt niet veranderen door veel wit te zien.
Wil hiermee niet bedoelen dat er geen mooie witte auto's zijn, bv een Lambo Countauch hoort wit te zijn.
Ik zelf zou geen witte auto kopen, maar das eerder praktisch bezien dan estetisch.

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Rallye</font><hr />

Voor meer plaatjes, zie http://www.briskoda.net/forums/new-octavia/pics-yellow-vrs-first-uk-one-here/59816/

[/ QUOTE ]

Ja precies!! Zo zag ie eruit.
Kijk de O1 RS was er ook in de kleur geel, maar dat was een zachtere kleur, meer richting vanille. Dat vond ik nog wel apart, maar deze..??????
Volgens mij geeft ie licht in 't donker
grin.gif
maar dat is dan wel weer veilig ....
ahum.gif

Ben benieuwd wanneer Skoda besluit de RS in fluoriserend roze te verven.

Enkele jaren geleden wilde ik een gele vw polo (milestone yellow?). Vrienden vertelde me dat moet je niet doen daar krijg je naar een tijdje spijt van dan begint ie te vervelen. Iedere keer als ik daarna een gele polo zag kreeg ik spijt dat ik voor een andere kleur had gekozen (magic blue, een soort van paars al was dat na geel gemooiste kleur).

Ik vind dat geel op sommige auto's echt wel mooi is. Maar het moet een harde kleur geel zijn en geen fletse kleur geel (Vorig model Seat Leon had zo'n Fletse kleur). Heb je bijvoorbeeld wel eens een gele Ferrari gezien?

De moraal van dit verhaal: mooi geel is niet lelijk...

Daniel

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: ___JC___</font><hr />

Wat dachten we van de Volvo 850 T5r. Die moet ook gewoon geel zijn.

[/ QUOTE ]

Idd en snel,met zijn mooie zwart chrome (toch?) velgen

Bovenaan Onderaan