Skodarider
Lid
Momenteel heb ik al een maand of 4 last van een resonerend geluid tijdens het optrekken. Het geluid is afkomstig van het kastje met klep bovenop het dashboard. Wie herkent dit en zo ja hoe is dat toen opgelost?
Zou voor mij zelfs een reden zijn om geen Skoda meer te nemen.
Ik ben ook erg tevreden met de Felicia.Ruim 8 jaar oud, 100.000km en geen rammeltjes te horen.
Wat deed jij in een politieauto????Ik heb in Praag in een politie Felicia mogen meerijden.
Ik dacht dat die elk moment uit elkaar kon vallen. Er rammelde en kraakte zoveel en zo hard dat je de motor nog maar net hoorde.
Resultaat van het wegdek (in de binnenstad volop kinderkopjes) ?
Is dit niet wat kort door de bocht of zijn er meer irritatiepunten aan je auto?
Als jouw dealer het niet wil/kan oplossen ga je toch minstens naar 1 andere dealer om het probleem te laten bekijken?
Momenteel heb ik al een maand of 4 last van een resonerend geluid tijdens het optrekken. Het geluid is afkomstig van het kastje met klep bovenop het dashboard. Wie herkent dit en zo ja hoe is dat toen opgelost?
Ik zit nu net boven de 50K. De auto gaat er binnenkort uit, maar ik ben wel benieuwd hoe de vlag er bij hangt als de auto 100K gereden heeft.
Fabia van mevrouw LenK rammelt en kraakt ook, dus de bouwkwaliteit van Skoda is niet echt tijdbestendig.
Wel apart dat er allemaal berichten staan met geluiden die niets met mijn topic te maken hebben.. Ik heb het namelijk echt over het bakje op het dashboard waar de uitstroomopeningen inzitten. Als ik op de lamellen druk dan houdt het geluid (meestal) op. Overigens is een ander geluid waarover gesproken wordt (tikken airco) bij Skoda bekend hiervoor kun je een afspraak maken om de stelmotoren te vervangen voor nieuwe (de overigens niet meer tikken). Bij mij is dat naar volle tevredenheid opgelost.
Maar niemand dat resonerende geluid vanuit het bakje? Het is uiterst irritant..
Ik heb al 240.000Km geen last van een trillend bakje, sorry... Er moet vast iets achter zitten dat niet vast zit :-) Je kunt het ding demonteren en eens kijken...