Ik heb geen knopje op mijn binnenspiegel, maar wel een automatisch dimmende spiegel, is dat normaal?
Ik heb dit opgelost door er een klein stukje tape met wat schuim tussen te zetten. Dit helpt prima.
Ik heb geen knopje op mijn binnenspiegel, maar wel een automatisch dimmende spiegel, is dat normaal?
ik heb een resonantie gehad waarvan ik zou zweren dat ie ook uit het bakje kwam, maar het was mijn zonnebril in het plafondbakje. Ongelovelijk hoe je op het verkeerde been kan worden gezet als je probeert zo'n geluid te localiseren
Als je een O2 hebt kan dit niet. Onder de spiegel zit in het midden een knop waarmee je hem aan en uit kunt zetten.
Kennelijk dus wel.
Zucht....
als je nu een foto toont van de onderkant waar dan volgens jou geen knoppie zit dan geloof ik het. Deze foto zegt helaas niets..
Zit het knopje niet tussen die 2 lampjes in :crazy:
Anders ben ik wel dom. Zal morgen eens kijken, voel me al belachelijk worden :icon_smile_dead:
Had laatst een rammel in mijn Roomster ! Kwam ergens vanachter. Na eerst in de portierbakjes alles weggehaald te hebben aan losse troep, had ik het nog !!
Bleek het achteraf de beugel van de veiligheidsgordel te wezen die niet in zijn houder zat en dus tegen portier en bekleding het wilhelmus tikte !!