Verdorie Ed, niet beledigen he... je kent me na al die jaren niet goed genoeg.Rij je je wagen niet meer in ?
oja lease bak nu natuurlijk
Weet niet hoe het ervoor klonk. Geluid in auto is beperkt nu. Enkel windgeruisEn heeft ze, de geluidsisolatie, een duidelijk effect? Is ze met andere woorden zijn euro's waard?
Raar. Worden er dan willekeurig wagens met en zonder geluidsisolatie geleverd? Of zijn het enkel wagens die aan bepaalde criteria voldoen die een geluidsisolatie af fabriek krijgen?Weet niet hoe het ervoor klonk. Geluid in auto is beperkt nu. Enkel windgeruis
Zat er bij af fabriek mij niet in en heb het er van de dealer bijgekregen op verzoek!Raar. Worden er dan willekeurig wagens met en zonder geluidsisolatie geleverd? Of zijn het enkel wagens die aan bepaalde criteria voldoen die een geluidsisolatie af fabriek krijgen?
Zat er bij af fabriek mij niet in en heb het er van de dealer gekregen op verzoek!
Ah ok. Klein misverstand.Zat er bij af fabriek mij niet in en heb het er van de dealer gekregen op verzoek!
Die paar tientjes zeker waard!En heeft ze, de geluidsisolatie, een duidelijk effect? Is ze met andere woorden zijn euro's waard?
TDI met en TSI zonder.Raar. Worden er dan willekeurig wagens met en zonder geluidsisolatie geleverd? Of zijn het enkel wagens die aan bepaalde criteria voldoen die een geluidsisolatie af fabriek krijgen?
Ik vond bij de proefrit met de 1.4 handbak HB ook dat de motor behoorlijk stil was. Zeker als ik het vergelijk met mijn Fiëstaake.Mijn O3 heeft het ook niet, maar de motor is zo stil dat ik me weleens afvraag of de motor überhaupt draait...