Gemiddelde leaseprijzen voor een O2

DavidB

Nieuw lid
Wij leasen hier bij Dutchlease en blijkbaar viel er nog te onderhandelen. Voor onderstaande uitvoering wordt (ex brandstof, inclusief de rest) € 800 per maand afgerekend. Dit is dan wel op basis van 45000 km in 4 jaar.

SkodaMan

Actief lid
Wel wat laat maar ik ben nog niet zo lang op dit forum. Voor scherpe lease prijzen kun je gaan naar "twee jongens op een zolderkamer" -achtig bedrijf: Direct Lease . Je kunt direct de lease prijzen zien zonder aanmelding. Zelf heb ik gekozen voor SkoLease, het lease bedijf van Skoda onder de hoede van de Volkswagenbank.

VEEJAY

Forumguru
Ik zie dat leaseprijzen bij ons bedrijf behoorlijk gestegen zijn. Mijn auto is fors duurder geworden zo'n 40 euro per maand. Terwijl de catalogusprijs hetzelfde is gebleven, zal wel de benzineprijs zijn ofsjo..

(ik neem aan dat de skodaatjes niet harder slijten dan men verwacht had /forum/images/graemlins/crazy.gif )

Reizende

Actief lid
Ik lease bij Noordlease voor zo'n 850 euro per maand, 50.000 km in 3 jaar. In mijn geval waren ze scherper dan directlease (een paar euro weliswaar, maar toch).
Prima bedrijf overigens!

Mau

Lid
komtiedan:
mijn O2 1.6 mpi elegance + 16" + klein leer + maxidot. excl brandstof € 609,-- per mnd bij Terberg Leasing.

Een streamradiootje hebben we erbij gepraat /forum/images/graemlins/super.gif

smg

Lid
Per 6-1-05 geleasd: Aangeklede 1.9 tdi Elegance (fiscale waarde 31.000), 40.000km/jr, 4 jaar looptijd, incl. brandstof: 890 euro/mnd.

Lijkt duurder dan veel hierboven, maar behalve brandstof en verzekering zijn er nog meer variabelen die de prijs bepalen (vervangend vervoer, inname-regeling retourauto's, winterbanden en vast nog meer zaken). Met andere woorden: mijn leaseprijs is alleen relevant voor mijn collega's. Overigens zijn de prijzen afgelopen jaar bij ons aardig gestegen ivm de brandstofkosten.

Dutch

Actief lid
@smg
Dat lijkt veel op mijn leasebedrag:

per 24-9-05: 1.9 tdi combi Elegance (€ 30.405,-) 40k p/j, 51 mnd. looptijd, incl. brandstof en winterbanden, € 900 per mnd.

Verder ongeveer dezelfde voorwaarden.

TDI_DSG

Senior Member
840 euro voor 2.0 tdi elegance DSG met roetfilter, sportpakket, 'cruise' navigatie en cd-wisselaar
40.000 km/j 4 jaar lang /forum/images/graemlins/baby012.gif

Wullum

Actief lid
870 euri voor Combi Elegance 2.0 TDI DSG met roetfilter, sportpakket, Nexus navigatie met cd-wisselaar, trekhaak en winterbanden, 40.000 km/j 4 jr. Wel ING en dealer tegen elkaar uitgespeeld /forum/images/graemlins/cool.gif
Nadeel dat dealer nu nix meer doet zonder factuur ("er zit helemaal geen ruimte meer in dit contract meneer") /forum/images/graemlins/crazy.gif

smg

Lid
@Veejay: valt wel mee, ik heb het bagagenet laten liggen. /forum/images/graemlins/cool.gif

Bovenaan Onderaan