we "krijgen" allemaal een Skoda mobiliteits garantie/service..
....
Heb ik ook zo'n twee maanden geleden gehad. Eén van de bougiekabels ligt tegen een hete metalen leiding. OP deze leiding kan je dan meestal de doorslag zien van de vonk. Volgens de ANWB wegenwacht een standaard issue van VAG. De nieuwe bougiekabels hebben een extra kunststof omhulsel om dit te voorkomen.Heb 1 maand geleden exact hetzelfde gehad, was een defecte bougiekabel. Motor liep ook onregelmatig, bleek inderdaad op 3 benen te lopen. Succes!
De nieuwe bougiekabels hebben een extra kunststof omhulsel om dit te voorkomen.
Heb ik ook zo'n twee maanden geleden gehad. Eén van de bougiekabels ligt tegen een hete metalen leiding. OP deze leiding kan je dan meestal de doorslag zien van de vonk. Volgens de ANWB wegenwacht een standaard issue van VAG. De nieuwe bougiekabels hebben een extra kunststof omhulsel om dit te voorkomen.
Dat is irritant zeg dat je sleepkosten naar een dealer moet betalen. Stel dat het bougie kabels zijn of een bobine, dan zou ANWB (Mobiliteitsservice) dat toch gemakkelijk moeten kunnen diagnostiseren. En dan kan een lokale garage of de ANWB hulp misschien zelf het probleem oplossen?!
Heeft iemand een plaatje van welke bougiekabel langs welke leiding loopt?
Dan kan ik kijken of dat bij ons ook het geval is,
en er wellicht iets aan doen.
Ja, maar de vraag sinds wanneer het opgelost is is voor sommigen hier relevant.Als ik het goed heb begrepen dus een kwestie van een inmiddels opgeloste kinderziekte, net als de distributieketting