Geventileerde zetels

Yargo

Actief lid
Dan moet je hem lekker laten staan en verder kijken ;)
Ja, maar de opties steken mn ogen uit, en de prijs ervoor nog meer. 17.000 euro voor 2.0 170pk DSG van 09/2011 met 75.000km op de teller. Geventileerde zetels, panoramadak, sound system, elektrische kofferklep, kessy, standverwarming,... Alles wat je maar denken kunt bijna dus :-). Heb je dezelfde ergens zien staan voor eenzelfde prijs (mag 1000€ extra kosten ;))? Let me know ;)

Yargo

Actief lid
Ofwel onderhandelen met dealer dat ze het leder laten renoveren ?

Ja, industrieel reinigen hebben ze van gesproken, maar dat is dus eigenlijk gewoon deftig kuisen. Aan de buitenkant is ook veel werk. Wat krassen, putkes etc. Zal het eens vragen.

peterrapid

Forumguru
Nu ik weet niet of het een goeie prijs is want in België zijn de prijzen voor 2e hands nog iets anders of in Nederland maar puttekes en zomeer zijn onderhandelingsposities, juist zien als je alles in orde wilt je niet meer betaald of een tweedehands die wel volledig in orde staat.

Yargo

Actief lid
Inde
Nu ik weet niet of het een goeie prijs is want in België zijn de prijzen voor 2e hands nog iets anders of in Nederland maar puttekes en zomeer zijn onderhandelingsposities, juist zien als je alles in orde wilt je niet meer betaald of een tweedehands die wel volledig in orde staat.
Inderdaad. Jammer dat er achteraf dan nog zoveel achternageloop is. Maar eenzelfde wagen met die opties betaal je elder minstens 20.000 lijkt me?

Joske

Forumguru
Ja, het is ziet eruit alsof er melk ofzo gemorst is opgedroogd, van ver. Van dicht zie je dat het echt het leer is dat zwaar afgezien heeft...
het "ziet" er uit alsof er melk op gemorst is.. je bent toch zeker dat het melk was?
svomit_100-122.gif

ik zou er een volledige serieuze reiniging op proberen te bedingen en afhankelijk van het resultaat (soort clausule in overeenkomst) kan je dan tot een koop overgaan. En anders een interieur van op de sloop overwegen of laten overtrekken met nieuw leder. Dat moet volgens mij toch betaalbaar te regelen zijn bij een lederinbouwer. (anders al even prijs vragen dan weet je wat het "waard" is in de onderhandelingen) ;)

Bovenaan Onderaan