Gewoon blij!!

cali05

Forumguru
@noord
De grote ervaring is dat de navigatie systemen erg makkelijk te stelen zijn uit een VAG-auto, daarom heb ik voor een losse Tomtom gekozen. Wat een prijs ook voor een navigatie..
Tel maar eens op wat een Amundsen met aansturing van de iphone MDI, kaarten Europa handsfree voorbereiding, dan kom je ook op €1250,-. De Pioneer heeft meer mogelijkheden en is verreweg superieur aan de Amundsen. Ben wel van plan de navi extra te verzekeren.

De velgen ben ik wel klaar mee. Ik houd het gewoon op de Antares

Noord26

Forumguru
Begrijp met niet verkeerd, je hebt idd een veel betere keus als een standaard Amundsen gekozen. Derhalve vind ik de prijs van navigatiesystemen belachelijk vinden.

Ik denk ook dat dat een Pioneer beter vast gezet kan worden als een standaard Skoda navigatie?

cali05

Forumguru
Begrijp met niet verkeerd, je hebt idd een veel betere keus als een standaard Amundsen gekozen. Derhalve vind ik de prijs van navigatiesystemen belachelijk vinden.
Mee eens.

Ik verwacht er jaren plezier van te hebben dat ik geen gedoe meer heb kabeltjes losse systemen op m'n dashboad etc. Het was voor mij een hele overwinning om van een Octavia naar Fabia over te stappen dan onderhandel je niet alleen bij de dealer maar ook thuis :winkie: als je begrijpt wat ik bedoel

jmw57

Lid
Ik ben zeer tevreden met mijn Fabia 1.2 Tdi GL combi. Heb de auto nu 10 maand (ong. 15000km gereden). Zit goed, stuurt goed, zuinig (gem. nu ong. 1 op 22.) Kortom een fijne auto.

Heb de auto nu 5 mnd. Bijna 20.000km gereden, waaronder Zuid-Frankrijk, Spanje en Andorra....Geweldig karretje!!! Heb de heenweg zelfs in 1 keer gereden...zonder rug of nekklachten of wat dan ook. Toch 14 uur rijden.....Verbruik is altijd boven de 1 op 20. Vind ik prima. Icm de 16" velgen is het verbruik mijnsinziens acceptabel. Ben wel een pittige rijder..maar af en toe betrap ik mijzelf ook op rechterbaanhangen met cruise control op 101...hahahah

Bovenaan Onderaan