GEZOCHT: foto O3 met instaplijsten (OEM)

The Vipe

Actief lid
@MarZ_E

mijn dank is groot voor de gedane moeite! :thumbsup:

bij deze is mijn keuze gemaakt, ik ga voor de zwarte gaan, vind het mooier passen bij het interieur. En voor 27 euro kan ik niet sukkelen natuurlijk :D

nogmaals, dikke thx!!

27 euro voor 2 van die lijsten? Waar is dat, dan ben ik ook wel geÏnteresseerd.

Joske

Forumguru
Ik vind de alu op een lichte koetswerkkleur zeer mooi maar op een donkere vallen ze uit de toon met de inleg van de deuren. Vandaar de keuze voor de zwarte ;)

• Leuk
Waarderingen: Rob

Cordoba

Forumguru
Opvallend zoveel verschil het maakt, die zwarte zijn veel mooier en strakker, de metaalkleurige (zowel RVS als alu) zijn te druk, waardoor ze niet mooi ogen.

heusinkveldb

Forumguru
Even voor de duidelijkheid. Worden ze nu altijd per 2 of per 4 geleverd. Wil ook de zwarte uit de Kreijne Webshop bestellen, maar 30 euro voor 4 kan ik me haast niet voorstellen.

Laatst bewerkt:

MarZ_E

Senior Member
Ik heb op mijn leaseofferte stond een prijs van 69 euro en dat kwam overeen met de accessoirelijst: 29,- voor de lijsten (4 stuks, 2 voor/2 achter) en 40,- voor de montage (zie Kreijne site)
De zwarte lijsten zijn ook van kunststof en zijn niet van metaal dus duurder zou ook absurd zijn.

MaRco2

Forumguru
De zwarte ook genomen, eigenlijk raar dat het niet standaard is (ik heb nog nooit een auto gehad die dit niet had, zelfs mijn oude bakkies niet (jaren '70), die hadden zelfs een soort van RVS *geen plastic met een glimlaagje*

MaRco2

Forumguru
Montage is simpel zelf te doen, even ontvetten (wasbenzine), droogvegen en voorzichtig plakken. Kwartiertje werk.

Let wel dat je de goede kant plakt.;)

Bovenaan Onderaan