GEZOCHT: O3 Combi ZONDER Eibach en mét Eibach (dringend)

Gizzmo

Forumguru
Nou, dan ken jij mijn schoonmoeder niet :nono:, en niets verkeerd over haar, doet ze over mij ook niet :bloemen:

AndreM

Forumguru
Ik bedoel ook niets verkeerds, ik heb gelukkig ook zo'n schoonmoeder. :jaja:
Het woord "schoonmoeder" in de zin des woords zoals ik het als voorbeeld zeg, wil ik inhaken op wat jij aangeeft.
In België moet je blijkbaar voor elke wijziging door de keuring. :pieker:
Dus 2 nieuwe voorbanden, herkeuring! Want je auto staat 6 mm hoger. :deuk:

Falcon

Donateur
@Joske,

Geen van de O3 GL BL die in 2014 geleverd zijn in Nederland is standaard nog verlaagd.

Toch ben ik er bijna heilig van overtuigd dat in begin 2014 zeker wel O3 GL's zijn geleverd met het sportonderstel. Dit sportonderstel hield in... verlaging en XDS volgens mij.

Rond die periode was ik namelijk bezig met het uitzoeken van mijn volgende leaseauto (Leon geworden uiteindelijk).

fiestaman

Forumguru
Nieuwe auto is na 4 jaar keuring zeg ik steeds! Je gaat toch niet voor die paar cm's naar de keuring joske!
Ik deed dit zelfs niet als ik een schroefset had zitten. Na 4 jaar ben ik pas geweest.

Het is niet dat je een extra getunde bolide hebt die zo opvalt in het verkeer dat ze je zouden tegenhouden en zeggen, Mr, is deze wagen wel gekeurd voor verlaging...

But... Good luck bij de keuring!

fiestaman

Forumguru
Safe?
Wat heeft dat met safe te maken? Die 3/4cm veertjes gaan het hem niet doen bij een ongeval of controle. Je ziet amper dat hij verlaagd is. Enige is dat hij weer 60€ armer is voor de keuring :)

Maar inderdaad, ieder zijn mening en keuze erover.

CDK

Forumguru
Verzekering kan moeilijk doen en zelfs niet uitkeren bij ongeval, better safe than sorry ;)

fiestaman

Forumguru
Verzekering kan moeilijk doen en zelfs niet uitkeren bij ongeval, better safe than sorry ;)
Je hebt en hebt corné.
De verlaging moet dan IETS/OORZAAK zijn van het ongeval.
Voor een banale aanrijding met blikschade of dergelijke kijken ze dit niet na.

Maar zoals gezegd, ieder zijn mening erover.
Ik heb een nieuwe wagen, wel na 4jaar ga ik pas naar de keuring. Dat is net het leuke aan een nieuwe wagen ;)
Ervoor, zie ze mij niet!

Joske

Forumguru
Dat is een discussie die ik liever niet hoef te voeren met de verzekering in geval van... Heb nu al genoeg zever en dan ben ik nog in mijn recht!

O3C1.4TSIDSG7

Senior Member
Sorry Joske, dat ik nu pas terug reageer, maar ik was niet meer online tot nu.
Ik lees dan ook nu pas je vraag over de meting vooraan.
Voor alle duidelijkheid: mijn meting van 380mm was achternaan, niet geladen natuurlijk.
Voorran heb ik niet gemeten en nu is vrouwlief met de auto gaan werken.
Ik vrees dat ik je niet meer op tijd kan helpen als je vandaag nog naar de keuring moet.
Sorry daarvoor.

Bovenaan Onderaan