Goede aankoop yeti of...

Rosinfield

† In Memoriam
Dat oude vrouwtje dacht natuurlijk, "he, ze zijn wat vergeten te verwijderen". Toen ze zag dat er een wissertje achter zat heeft ze de andere natuurlijk zo gelaten. Stripje idem.

Rob yeti

Actief lid
:D:DVolgens deze dame waren ze er gewoon vanaf gevallen...maar ze had ze keurig 'n de auto liggen. De strip zal gelijmd moeten worden met een geschikte lijm en het klepje weet ik niet. De schoonzoon ging het regelen...:D

Noord26

Forumguru
Vraag me toch altijd af hoe mensen het voor elkaar weten te krijgen om dergelijke kapjes en stripjes eraf te krijgen...

Waarom zouden mensen het gedaan moeten hebben? Ik zag vandaag een pimpelmees de rechterspiegel van onze Alto aanvallen, beestje zou wel gedacht hebben dat het al lente was en een rivaal zag.. Zitten nu aardig wat krassen op.

Een kapje kan er idd zo maar af vallen en hoeft helemaal niet door menselijk toe doen eraf te vallen.

CDK

Forumguru
Bij mijn Superb is het ruitensproeierkapje ook al eens al rijdend via de voorruit een eigen leven gaan leiden, maar mijn spatschermen zijn gelukkig nog in tact :D

ertromp

Forumguru
Kan ook gebeurd zijn toen het oude vrouwtje haar laatste rit in de Yeti even een strakke tijd op de Nurburgring heeft neer gezet. Tja dan kun je wellicht onderdelen verliezen.
Een beetje zoals deze rit om een indruk te krijgen van een Yeti op de Nurburgring:

• Leuk
Waarderingen: CDK

Rosinfield

† In Memoriam
vandaar ook dat Corne ook zo maar wat verloor natuurlijk! Nou, ik zou er nog maar eens goed over nadenken

• Leuk
Waarderingen: CDK

Leon54

Actief lid
Mijn Yeti heeft dezelfde kleur. 1.4, bevalt geweldig. Wat mij opvalt dat de stootstrips op de zijkant ontbreken. Heeft dit met het type te maken ?

Rob yeti

Actief lid
Ja zitten er niet. Ik heb ze al eBay gezien voor 5 tientjes. Misschien toch maar kopen voordat iemand zijn deur in de auto zet :jaja:

EdK

Forumguru
Handgrepen deur zijn ook niet in kleur meegespoten.
En strips langs deuren is in deze modeluitvoering een optie, of anders ook doordat active oude vrouwtje verwijderd

EdK

Forumguru
Ja zitten er niet. Ik heb ze al eBay gezien voor 5 tientjes. Misschien toch maar kopen voordat iemand zijn deur in de auto zet :jaja:

Wel is mijn inziens zeker een aanrader en verdiend zeker zijn geld terug.
Want afkloppen maar pitten in deuren door andere deuren op parkeerplaatsen is mij door die strips bespaard gebleven.

En zou als ze ontbraken bij mij toch bij de dealer aanschaffen, alleen al het netjes recht plakken en de garantie op artikel en montage hiervan wegen niet op tegen de iets goedkoper uitzijn bij een ander.

Rob yeti

Actief lid
Zo vanmiddag ga ik de Yeti ophalen. Het even geduurd voordat de nieuwe auto van de mevrouw er was. Vnadaag ook mijn oude auto verkocht dus het komt ook nog goed uit allemaal.
Leuk het eerste stukje rijden in de nieuwe Yeti.
Heb al een armsteun en een ander radio hier liggen ga ik morgen inbouwen en nog een afspraak voor het inbouwen van de CC bij Vag service...trekhaak kan nog even wachten. Doe ik samen met de eerst volgende beurt bij de skoda dealer. Heeft weinig zin om daar een niet originele voor te kopen. tenminste met inleren en de sensoren samen is dat eigenlijk het beste.....

EdK

Forumguru
wel dat inbouwen morgen.......................stel dat ff uit joh, morgen wil je alleen maar rijden met dat monster.

Rob yeti

Actief lid
Zo yeti is er. Vandaag gereden en en beetje gesleuteld aan de radio en die zit er in. Incl met de yatour mide deviceen en een andere radio. Ik vond de luidsprekers niet verkeerd klinken.
Heerlijk gereden. Het is een fijne auto en als je wil kun je flink gas geven. Alleen die strips, er zit er weer een los. Ben er over aan het denken om ze allemaal te laten verwijderen. Tenminste als dat kan op een veilige manier. De dealer maar eens vragen.

Ondanks de weinige km vraagt hij wel om een beurt. Tenminste het acherm geeft aan service. De vele kleine stukje zullen daar wel debet aan zijn...

Ben in ieder geval heel blij met de aankoop. Heb de auto eens lekker gepoetst en schoon gemaakt...

Falcon

Donateur
Welkom Rob! .. Wat een mooie wagen is die Yeti.. geniet ervan!

Vergeet niet even na te vragen bij de dealer aangaande ketting en de spanners.. want ik merk toch een stukje ongerustheid bij je over dit gedeelte van de auto.

De dealer kan vast vertellen of dit nodig is of dat het zelfs al gedaan is.

Die schoonzoon van je is een topper volgens mij ;)

Eduardo

Forumguru
Gewoon lekker gaan genieten van je Yeti.
Goed luisteren bij de koude start of je een rateltje hoort.
Zo ja, direct naar de Skoda-dealer om de ketting onder coulance te laten vernieuwen.
Wellicht dat ze je vragen iets zelf bij te betalen vanwege de leeftijd van je Yeti.

Bovenaan Onderaan