Spector
Forumguru
Zaterdagmiddag, ik was aan het werk en reed schip naar schip toen er een waarschuwing in het scherm kwam dat er drukverlies van de bandenspanning rechtsachter was. Auto aan de kant en snel even de druk gemeten met een handmeter die ik standaard in de auto heb liggen. De spanning was nog niet echt verontrustend laag gezakt, dus doorgereden naar de volgende bestemming. Daar aangekomen ging de telefoon met een anoniem nummer... Skoda Nederland aan de telefoon. Ze hadden opgemerkt dat er een storing gesignaleerd stond in mijn auto. Of ik hulp nodig had vanwege drukverlies van de rechter achterband. Op zich heel blij met deze ondersteuning en service, maar andere kant kunnen ze je dus door de connect services redelijk in de gaten houden. Iemand anders hier nog ervaring mee?
Ik heb trouwens al 3x eerder deze waarschuwing gehad, waarvan 2x ook daadwerkelijk een lekke (langzaam leeglopende) band, maar bij in deze gevallen niet gebeld.
Ik heb trouwens al 3x eerder deze waarschuwing gehad, waarvan 2x ook daadwerkelijk een lekke (langzaam leeglopende) band, maar bij in deze gevallen niet gebeld.