Zal erop letten als ik de volgende keer via de sluis rijSluis, binnenvaartschipper geweest op tankers, nu sluismeester.
Ook off-topic, sorry, maar de O3 staat er wel heel mooi.
Van die "rode knop" weet je zelf wanneer je 'm indrukt, dan is privacy geen punt meer.
Bij het politiebureau?Dan rij je vast wel eens over de Neckarweg.
Toeter maar ff als je over de sluis rijdt en er staat een denim-blue O3 combi.
Wel gezellig in het Botlek/Europoort gebied. Dat ik jullie nooit ben tegengekomen is bijna onwaarschijnlijk. Tegenwoordig is de kans kleiner aangezien ik ook elders in Nederland te vinden ben."Vroeger" meer dan tegenwoordig door de komst van de Thomassentunnel, sta je bij sluis of bij de politiepost?
Nee sorry, alleen droge bulk.
*sorry, erg off-topic*
Ik ben sowieso dagelijks te vinden op en rond de Laurenshaven, verder een werkgebied van de Maasvlakte tot en met Moerdijk, alleen niet op gezette tijden. 's Morgens wel vaak tussen half negen en negen, 's avonds hangt het geheel af van de werkzaamheden.Wel gezellig in het Botlek/Europoort gebied. Dat ik jullie nooit ben tegengekomen is bijna onwaarschijnlijk. Tegenwoordig is de kans kleiner aangezien ik ook elders in Nederland te vinden ben.
Volgens mij is er wel een verschil tussen connect en de app. De app kan Skoda niet op zien dat je band leegloopt. Het (nieuwere) connectivity systeem kan dat wel.
Op de app kunnen ze hoogstens zien hoeveel km op de teller staat, waar je bent geweest en indien ingesteld of je te hard hebt gereden. (is al heel wat), maar volgens mij kan/mag Skoda dat niet uitlezen vanaf de app.
Als ze het een beetje slim organiseren, is er één alarmcentrale voor alle (Pon-, en misschien ook nog andere?) merken die deze gadget aan boord hebben. De dienstdoende centralist ziet op zijn scherm wel wat voor auto een probleem heeft en meldt zich dienovereenkomstig...Degene die belde deed zich voor als iemand van Skoda Nederland en niet als iemand van PON (voor zover hier verschil in zit).
Sluis, binnenvaartschipper geweest op tankers, nu sluismeester.
Ook off-topic, sorry, maar de O3 staat er wel heel mooi.
Volgens mij is er wel een verschil tussen connect en de app. De app kan Skoda niet op zien dat je band leegloopt. Het (nieuwere) connectivity systeem kan dat wel.
Op de app kunnen ze hoogstens zien hoeveel km op de teller staat, waar je bent geweest en indien ingesteld of je te hard hebt gereden. (is al heel wat), maar volgens mij kan/mag Skoda dat niet uitlezen vanaf de app.
Ik heb er weinig moeite mee.
Tijdje terug vergeten de auto op slot te doen en kreeg daarvan een melding via de App. Vond dat wel prettig.
@robvv Ik ga die links van jou straks eens lezen, maar als in een auto van mij tzt zo'n "volgsysteem" zit ga ik het "saboteren" of liever: uitzetten.
Kwestie van nog net op tijd een nieuwe kopen en daar héél zuinig op zijn...anders hou ik er misschien wel een oud autootje voor
Wel een heel aparte kleur voor een kumquat, mooie auto's wel.Als er straks een bronskleurige Qashqai luid toeterend voorbij rijdt
Een Qashqai? Dat is een soort Oosterse Renault. Dat is toch dezelfde klasse als een O3?Wel een heel aparte kleur voor een kumquat, mooie auto's wel.
Helaas ver boven mijn budget.
Bang is een groot woord, maar er zijn natuurlijk potentieel hele vervelende zaken mogelijk als je overal gecontroleerd kan worden. Bedankt bijvoorbeeld bij een aanrijding, als je dan te hard hebt gereden of te lang achtereen bijvoorbeeld, dat dan garantie wordt geschorst op zaken of zelfs je dekking. Dat wordt het leven heel benauwd hoor, als er altijd iemand kijkt of je wel alles volgens de regels doet.Waar zijn “tegenstanders” eigenlijk “bang” voor. Hoe “naïef” ben ik dan? Ik vraag het maar even heel zwart wit.