Goedendag!

Fabia 123

Forumguru
@turboturbo

Invuloefening klinkt logisch.
Daarnaast zijn stoelen ook persoonlijk.
Ik heb wel (iets bredere) mensen in de auto gehad die sportstoelen als een soort dwangbuis ervaren

eljee

Lid
Het is uiteindelijk de Fabia 1.4 16V Equipe hatchback met de luxe/sport stoelen geworden! Het heeft wat voeten in aarde gehad, maar het is uiteindelijk gelukt. De auto staat nu nog voor een grote beurt + vervanging van distributie (en aanverwante artikelen) in de garage.

Op het eerste gezicht vertrouwde ik de garage niet echt. Het is niet per se uitnodigend en het gaf me een beetje gevoel alsof je er een bak rammel kan kopen. Maar ik was toch echt fan van de stoelen en wilde dus echt nog even een keer langs. Ik heb uiteindelijk iemand meegenomen die al weet ik niet hoe lang automonteur is. Het leuke was dat de chef van die garage en mijn kompaan elkaar al heel lang kennen en op goede voet staan. Lang verhaal kort: de auto was in orde en we hebben er nog een leuke deal uit kunnen halen.

De garagewerkzaamheden zijn in of na het weekend klaar. I'm so excited!

bestuurderszijde.jpg linksachter.jpg rechtsvoor.jpg

Fabia 123

Forumguru
@eljee Wat leuk, een vrij zeldzame uitvoering.
Het bijzondere aan de Fabia 1 met sportstoelen is ook het drie spakige stuur. Alle andere fabia's hadden 4 spaken in het stuur.

eljee

Lid
@eljee Wat leuk, een vrij zeldzame uitvoering.
Het bijzondere aan de Fabia 1 met sportstoelen is ook het drie spakige stuur. Alle andere fabia's hadden 4 spaken in het stuur.

@Fabia 123 : Dat is een leuk weetje. Weet je dat alleen al door de modelnaam?

Dank voor de andere reacties! Ik denk dat ik binnenkort 'm voorstel in de rubriek op het forum. Morgen kan ik 'm ophalen. Dus eerst even een lekker stukje rijden :)

Bovenaan Onderaan